Terug naar overzicht
hallo, Ja hoor wij trouwen ook morgen . Gisteravond hebben wij nog schieting gehad om 11uur hebben we ze buiten moeten steken om toch nog een volle nacht rust te hebben wel goed geslapen . Mijn toekomstige en ikzelf hebben toch wel wat stress gehad deze week maar nu lijkt het toch wat te verbeteren ik voel mij goed . Over het weer hebben we niet te kiezen maar inderdaad als het droog blijft op de momenten dat het moet zijn wij ook tevreden .Ik wens je natuurlijk het allerbeste op deze mooie dag ( en ik wens u ook een zonneke al zult hij misschien zelf het zonneke in huis moeten zijn morgen met ons belgisch weertje )groetjes conny
Hey,voor ons is het morgen ook de grote dag. We zijn woensdag al getrouwd voor de wet, maar dat voelde raar omdat daar ni zo veel komt bij kijken hoewel dat deel wel hetgene is dat overal telt. Het weer zullen we inderdaad moeten nemen zoals het komt, maar ze voorspellen toch een pak minder regen dan de afgelopen dagen. Van stress is hier momenteel nog geen sprake, dat zal waarschijnlijk pas komen als ek deze namiddag terugkeer naar mijn ouderlijk huis want daar zit mijn moeder die wel behoorlijk wat last heeft van stress. K zou zeggen geniet er met volle teugen van, neem ieder moment zeer intens in u op en straal zoals je nog nooit gestraald hebt.Veel plezier,Marijke12/07
Aan de trouwertjes van morgen ... alvast nen dikke proficiat en geniet er van met volle teugen. Onze teller staat op 330 ... hihi
Ook wij trouwen morgen. idd spannend, hé. heb ook zo' schrik om iets te vergeten...heb net nog mijn nagels laten doen...jaja, nog een paar uurtjes en ti's zover!En dan met zn allen hopen op goed weer, hé! Dat het gewoon niet regent, de rest kan geen kwaad!Grts, Joke12-07-08
HeyOok wij zijn 12 juli getrouwd!! Klinkt wel een beetje raar ;-) Het was een prachtdag, een fantastisch feest gehad met vele leuke momenten. Kortom, wij hebben er heel hard van genoten!! (hopelijk jullie ook)Groetjeslien