Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Memoire

1-5-2005 8:59:07
Kan iemand mij helpen???

Een tijdje geleden bekende mijn vriend dat hij mij ten huwelijk wil gaan vragen maar dat hij maar niet weet welke verlovingsring hij moet kopen.

Ik wil hem nu een beetje helpen door duidelijk te maken wat ik mooi vind en wat niet.

De uiteindelijke beslissing laat ik aan hem over (zo blijft het voor mij nog steeds een beetje verrassing hé) Wanneer of hoe hij me zal vragen weet ik echt niet... kvind het best spannend. Weten dat je gevraagd gaat worden, het geeft je toch wel een supergoed gevoel.

Nu was ik onlangs bij de juwelier en daar zag ik een zeer fijn ringetje van memoire met kleine briljantjes in. Maar die staat niet in de brochure...! Nu was mijn vraag of iemand van jullie mij kan helpen aan een oude brochure van memoire waar dat ringetje misschien wel instaat...

Help me aub.

Alvast bedankt,
Phyllis

Phyllis

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 458

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik1-5-2005 11:55:49

Misschien moet je gewoon die juwelier contacteren?
Ofwel gewoon eens naar de website van memoire surfen: www.memoire.be

Succes!

Phyllis

Meld misbruik1-5-2005 13:01:33

Op de website is de ring niet terug te vinden. En bij de juwelier om extra info gaan vragen vind ik een beetje ambetant. Wij zouden immers de ring door een goudsmid laten namaken. Daarom is het ook praktischer een mooie prent te hebben van de ring. Ik kan moeilijk foto's van die ring nemen bij de juwelier hé...
Oh, en hij is echt prachtig...

Els
1-4-2006
 Meld misbruik1-5-2005 13:24:03

gewoon naar die juwelier stappen en vragen of hij geen folder heeft waar die wel instaat... klant is koning, en jij kan er dan 'thuis nog eens over nadenken'... gewoon doen

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik3-5-2005 10:23:41

Dag Phyllis

Alvast gefeliciteerd met je (bijna)verloving. Ik ben ook nog maar juist verloofd (1 week ongeveer). Maar ik ben niet echt gevraagd geweest, het was meer een gezamenlijke en op feiten gebaseerde beslissing (zo is mijn vriend, correctie mijn verloofde, nu eenmaal).

Zondag zijn we samen een ring gaan uitkiezen, ik zit er niks mee in dat het dan geen verrassing is, liever een ring die ik echt graag zie, tenslotte zal ik hem toch de rest van mijn leven iedere dag dragen! Mijn oog viel op de 'Koninklijke Ring' van The Flanders Collection, maar die hadden ze niet bij de juwelier. Ze hebben die nu bestelt en donderdag kan ik hem gaan bekijken.

Ik zal thuis eens kijken, ik heb enorm veel boekjes liggen die we hebben meegenomen van de juwelier, als er eentje van memoire bij zit, stuur ik het wel op.

Alvast veel succes!

Groetjes

Vicky

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik4-5-2005 8:20:52

Dag Phyllis

Ik heb eens gezocht thuis, en ik heb inderdaad nog een brochure liggen van Memoire. Als je wil stuur ik hem op. Je kan anders je adres mailen naar vickystuer@hotmail.com

Groetjes

Vicky

Phyllis

Meld misbruik4-5-2005 14:22:47

Hoi Vicky,
heel tof, bedankt!!
Mail is onderweg!

Phyllis
??-??-2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...