Terug naar overzicht
Misschien moet je gewoon die juwelier contacteren?Ofwel gewoon eens naar de website van memoire surfen: www.memoire.be Succes!
Op de website is de ring niet terug te vinden. En bij de juwelier om extra info gaan vragen vind ik een beetje ambetant. Wij zouden immers de ring door een goudsmid laten namaken. Daarom is het ook praktischer een mooie prent te hebben van de ring. Ik kan moeilijk foto's van die ring nemen bij de juwelier hé...Oh, en hij is echt prachtig...
gewoon naar die juwelier stappen en vragen of hij geen folder heeft waar die wel instaat... klant is koning, en jij kan er dan 'thuis nog eens over nadenken'... gewoon doen
Dag PhyllisAlvast gefeliciteerd met je (bijna)verloving. Ik ben ook nog maar juist verloofd (1 week ongeveer). Maar ik ben niet echt gevraagd geweest, het was meer een gezamenlijke en op feiten gebaseerde beslissing (zo is mijn vriend, correctie mijn verloofde, nu eenmaal). Zondag zijn we samen een ring gaan uitkiezen, ik zit er niks mee in dat het dan geen verrassing is, liever een ring die ik echt graag zie, tenslotte zal ik hem toch de rest van mijn leven iedere dag dragen! Mijn oog viel op de 'Koninklijke Ring' van The Flanders Collection, maar die hadden ze niet bij de juwelier. Ze hebben die nu bestelt en donderdag kan ik hem gaan bekijken.Ik zal thuis eens kijken, ik heb enorm veel boekjes liggen die we hebben meegenomen van de juwelier, als er eentje van memoire bij zit, stuur ik het wel op.Alvast veel succes!GroetjesVicky
Dag PhyllisIk heb eens gezocht thuis, en ik heb inderdaad nog een brochure liggen van Memoire. Als je wil stuur ik hem op. Je kan anders je adres mailen naar vickystuer@hotmail.comGroetjesVicky
Hoi Vicky,heel tof, bedankt!!Mail is onderweg!Phyllis??-??-2006