Terug naar overzicht
mijne zit ook in de bouw ma draagt em toch...als er reaktie op komt hangt hij hem aan zn ketting
hey davine,mijn vriend is osteopaat en kan de ring dus ook niet aanhouden om te werken, we zijn er ook nog niet helemaal uit hoe we dit gaan oplossen dus moest je ideeen hebben laat dit dan weten he. Voorlopig kozen we voor een iets minder dure collectie en moet ik mijn lievelingsring laten vallen, want het zou stom zijn een superdure ring te kopen als mijn vriend die toch niet draagt. Dus alle suggesties zijn welkomnele
Ik vind een trouwring toch nog altijd het teken van een huwelijk, maar misschien kan je gewoon die ring aan een kettinkje hangen?Groetjes
Hallo,Mijn vriend werkt is zelfstandige in de bouw en hij heeft ook een ring gekozen. Wel een ring die afrond naar de vinger toe omdat er dan minder kan worden gehaperd. Wanneer hij in het weekend thuis is, kan hij toch die ring dragen? Ik zou het niet zo leuk vinden om alleen een ring te hebben.groetjesvalerie
een bevriend koppel van ons heeft wel trouwringen gekocht.Maar onder deze ringen hebben ze bijde een fijne goudkleurige (of toch zoiets van kleur)laten tatooëren.Voor als de ringen uit moeten tijdens het werk.