Terug naar overzicht
De prijs van een jurk draait rond de € 1000. Ik ben ook voor de eerste winkel naar Ellen geweest en ze waren er heel erg vriendelijk. Ik ben dan nog in Belgie verder gaan neuzen in bruidszaken en heb dan de jurk die ik bij Ellen zag gekocht, maar in een andere zaak. Dat was toch een verschil van € 100 voor dezelfde jurk. Toen ik dat zei, vertelden ze me dat Nederland ietsje duurder was daarvoor. Er wordt een adviesprijs gegeven aan de winkel voor de verkoop van de jurk. Waar ik hem kocht volgen ze die prijs, in Nederland ligt dat ietsje hoger.GroetjesValerie
Hallo Davine!Ik ben ook bij Ellen geweest in Oostburg!Een heel goede zaak trouwens met een heel goede service!Ik ben ook in een aantal zaken in Belgie geweest en nergens vond ik zo een massa aan keuze en zo een vriendelijke bediening!Mijn kleed is ook van linea raffaelli en kost zo'n 1250 euro, maar het is dan ook op en top mijn keuze!Veel succes ermee!Bjorn en Leennog 34 dagen te gaanxxx
Hallo Davine,Ik ben ook gek van Linea. Een gouden tip: ga naar de winkel van Linea Raffaelli in Brugge. Daar hebben ze alle jurken van de collectie. De service is fantastisch. Ik ben er ondertussen al met 3 vriendinnen langs geweest voor suitekledij en ze zijn telkens zo lief, willen je beter leren kennen.Ik was ook naar Bruidshuis Ellen geweest om eens iets anders dan Linea te proberen. Ik wilde bij Bruidshuis Ellen dan mijn 2 droomjurken van bij de winkel van Linea Raffaelli proberen maar ze hadden die niet bij Bruishuis Ellen. Dus als je zeker wil zijn dat je alle jurken hebt gezien van Linea: naar de winkel van Linea zelf gaan.ik weet niet wanneer je zal trouwen, maar weet wel dat de nieuwe collectie van de bruidsjurken maar uitkomt in oktober. Tegen eind november hebben ze in alle winkels de nieuwe collectie binnen.Ik heb dit weekend terug mijn jurk gezien en ben er echt verliefd op. Het voordeel is dat je bij Linea bijvoorbeeld je droomjurk kan laten maken in een bepaalde stof die je meer aanstaat bij een andere jurk.Veel succes!Groetjes,Sophie
ik heb ook een jurk van lineaik heb er ook een stola bij + een armband en ketting van linea en was 1500 euro kwijt, allez mijn ouders toch :-)bij linea kun je ook alles met alles combineren de topjes met de rokken en zoik ben nog steeds verliefd op mijn kleedgroetjes
Oh ja, Davine, vergeten te vermelden: mijn jurk kost 1562 € met stola erbij. Ik had blijkbaar een redelijk dure jurk uitgekozen maar mijn ouders waren ermee akkoord.Je hebt jurken bij Linea vanaf een kleine 1000 €, en je kan er zo gek in doen zoals je wil.Groetjes,Sophie