Terug naar overzicht
Wij moeten ook nog 7 dagen!!Ik ben er helemaal klaar voor,nog een paar kleine prulletjes te doen.Als je toch nog bedankjes wil doen,geen probleem,ga naar de ava daar vindt je alles om zelf makkelijk iets ineen te knutselen.Dat hebben wij ook gedaan,op een paar uur is dat af.Snoepjes voor de kindjes is ook geen probleem,bij ava verkopen ze kleine zakjes en in de colruyt kan je grote dozen snoep halen,en die prijs valt goed mee.Veel succes en probeer te genieten,het zijn de laatste dagen als "vrijgezel".Probeer eens op tijd je bedje in te gaan met een "leeg hoofd.Zal je goed doen.Troost je ,ik ben 2 weken geleden ook "gecrasht",zat er een beetje door,heb toen eens goed gerust en voel me sindsdien stukke beter.Grtz sarah
hey Karen,rustig blijven en als je nog bedankjes wil heb je nog beetje tijd, eens goed overnadenken, niets overhaast beslissen want uiteindelijk heb je dit eerst niet gedaan dus was dit toch bewuste keuze hé, jou gedacht doen en alle skomt in orde.vraagje, je huwelijksmis toevallaig met DUWO?groetjessandra
Nee wij trouwen gewoon voor de kerk.Ja, we zorgen in de kerk voor mooie boekjes en voor de kinderen bellenblaas en een ballon. Snoepjes voorzie ik gewoon op de tafel waar ze ook drankjes krijgen.Ik blijf bij m'n eerste gedacht en geef geen bedankjes. Achteraf sturen we een foto en een kaartje.xKarenKaren
hey wij trouwen vrijdag de 18de en hebben alles klaar ben blij dat het bijna onze dag is niet te veel stressen groetjes xx
Wij doen ook geen bedankingen voor de gasten. Mijn toekomstige vond dit allemaal niet nodig en zei dat de mensen al een mooi feest krijgen met lekker eten en drinken. Dus heb ik niet meer verder gezocht.GroetjesMieke