Terug naar overzicht
Ben je al eens gaan zien in een gewone lingerie winkel,die waar ik altijd ga,daar hadden ze wel echt witte.Succes sarah
In de meeste winkels waar ik ben geweest hadden ze alleen maar wit, terwijl ik net op zoek was naar gebroken wit ;)Dus in de gewone lingeriezaken is het zeker mogelijk om wit te vinden.Groetjes Ine14/02/09
ik heb mijn lingerie van marie-jo. duur (vind ik toch) maar zit echt goed en is simpel maar mooi. bij een echte lingeriezaak zullen ze je wel kunnen helpen denk ik.veel succes!melissa 13/09/08
Hey,Ik had net hetzelfde probleem. Ik trouw binnen 3 weken, en had tot afgelopen woensdag nog geen spierwitte lingerie. Vorig weekend ben ik dan op "kruistocht" gegaan in Antwerpen. Ik heb mijn ding gevonden van Marie Jo L'aventure. Spierwit, satijnachtig, en zonder kant. Very basic, maar precies wat ik nodig had. Ik heb dat gevonden bij Amarylis, een lingeriewinkeltje in Antwerpen-Linkeroever. Ze waren daar heeel vriendelijk, en begrepen direct wat ik wilde. Duur, ja, maar voor mijn trouwdag mag het wat meer kosten.Bij Triumph hebben ze ook spierwitte lingerie (op de Meir).Veel succes,www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Hoi,Mijn (strapless) beha en slipje zijn ook van Marie Jo, eenvoudig maar mooi! Ik kocht deze in Brugge in dezelfde straat als de winkel van mijn trouwkleed (Linea Raffaelli), want ik wist niet at ik bij de pasbeurt reeds mijn trouwbeha moest hebben en ben dan snel een gaan kopen enkele winkels verderop. Ik heb nog nooit zo snel een (trouwens uitstekend zittende ) beha gekocht! Ik heb 129 euro betaald voor beha met slip.Cynthia09/08/08