Terug naar overzicht
Hey,wij trouwen 12/09/2008 en geven ook een bbq. Bij ons doet de slager dat. Ik zou eens op google zoeken als ik van jou was en dan vindt je zeker iets in de buurt. En anders eens horen bij traiteurs en/of slagers in de buurt.Groetjes!!Kimberley12/09/2008www.gertenkimberley.bruiloftsite.nl
hallowij zijn vorig jaar getrouwd en hebben ook bbq gedaan. we dachten ook eerst alles zelf te regelen, locatie, traiteur enz maar dit kwam uiteindelijk duurder uit dan een zaal die een bbqformule aanbiedt...onze feest is dan doorgegaan in de snip in moorsel bij aalst. we hadden een bbq buffet en dat was dik in orde, iedereen vond het heel lekker en er was meer dan genoeg.groetjes en successas
Ons feest gaat door in het molenhof in zwijnaarde en we hebben gekozen voor een buffet van BBQ en een reuze paella.Ik kan nu nog niet zeggen hoe het uiteindelijk zal zijn (ik trouw 23/08/08) dus ja.Maar ik heb de paella al reeds mogen proeven en die is overheerlijk. Voor de BBQ kiezen we alles zelf, welk vlees, welke groenten, brood of aardappelen.