Terug naar overzicht
hey wij zijn er nog maar pas geweest voor een doopfeest is natuurlijk iets heel anders maar was wel nog lekker groetjes wij trouwen vrijdag
HeyWij trouwen er op 1 augustus. We zijn er 2 jaar geleden geweest voor een personeelsfeest en dat heeft ons over de streep getrokken + de professionele ontvangst die we kregen. Ze kennen wel hun vak hoor dus wij hebben er wel een goed gevoel bij.Van kennissen hebben we trouwens ook gehoord dat het er nog steeds goed is.Groetjes,Tine en Stijn01/08/08
Hetgeen wat ik gehoord had is dat je er echt moet bedelen om drank, dat vind ik dan jammer want droog zitten op een feest is niet plezant natuurlijk :)wij twijfelen tussen bevershof en elysee. Maar elysee is 10 euro goedkoper per persoon voor een landenbuffet.Laat zeker weten hoe het geweest is! Groetjes
Ik ben er 2 keer geweest. De eerste keer (10j terug) was het goed, de tweede keer (2j geleden) vond ik het minder. Vooral het eten was minder, het feestje achteraf was wel Ok.
hoi hoi,hopelijk valt het goed mee want wij trouwen er de 23*08*08. maar vrienden van ons hebben vorig jaar hun huwelijk daar gevierd en het was super dus eigenlijk maak ik me weinig tot geen zorgen over élysee. over de drank kan je hun misschien aanhalen dat ze zeker vaak moeten langs gaan. maar heb het zelf wel nog niet meegemaakt dat we weinig te drinken hebben gehad. en als je dorst heb kan je het ook gewoon vragen. allé doei en succes hé
Nog iemand onlangs een feest gehad?Wil weten of er voldoende eten en drinken is.