Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kinderen op uitnodiging, ook kado geven?

12-7-2008 20:32:40
Hoi Allen,

Ik wou gewoon eens weten wat er in het algemaan gedaan werd. Als je als nog school-lopende, geen geld verdienende kinderen bij op de uitnodiging van je ouders staat; dus vermeld "mevrouw en meneer x en kinderen", wordt er dan verwacht dat je ook een kado geeft of word je dan bij het kado van je ouders gerekend?

Mikke

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 889

joke
13-9-2008
 Meld misbruik13-7-2008 8:51:31

hallo,
meestal gaan je ouders dan wel jouw deel in de enveloppe steken. allee bij ons was dat vroeger het geval.

groetjes joke
13/09/08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik13-7-2008 10:11:14

ja dat geven de ouders dan...

bij onze trouw was er een gezin van 4 personen waar we 50 euro van hebben gekregen. volgens mij geven ze dus gewoon wat ze anders ook geven, ook als er kinderen bij zijn

Severien

Meld misbruik13-7-2008 11:00:56

Inderdaad, volgens mij verwacht de meerderheid van de mensen dan NIET dat jij een apart cadeau geeft. Het cadeau, en de waarde hiervan, ligt dan eerder in handen van de ouders.

Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik14-7-2008 12:36:21

Toen wij vroeger meegingen als kinderen naar een trouw van bv. een neef gaven mijn ouders hun enveloppe en wij gaven meestal een groot spaarvarken met een bepaald bedrag in kleingeld. we waren altijd suppertrots dat wij ook iets mochten afgeven.

groetjes

Tamara

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...