Terug naar overzicht
Bij ons was den Eyck in Kasterlee onze nummer 1. Jammer genoeg was er daar geen zaal meer vrij voor onze datum. Toen kozen we voor optie nr 2. 't Molenhof in Ravels. Uit jullie lijst zou ik dus den Eyck kiezen. Maar Alta Ripa en de Priorij zijn zeker ook heel goed. De Hezehoef ken ik niet.Nu ben je nog niet veel wijzer zeker? ;-)Veel succes met de keuze!!Groetjes Evy01-08-2008
Hallo,Ik heb al veel goede reacties gehoord over Alta Ripa II en ben er zelf eens naar een galabal met eten geweest, wat echt in orde was; de andere zalen ken ik niet en daar heb ik ook nog niets over gehoord.Veel succes !Joke.
Ik ben 2 jaar geleden naar een trouwfeest geweest in de Hezehoef in Olen en dat was daar dik in orde!!!Groetjes,Kirstenwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey AnsIk ben al eens naar een trouw geweest in Priorij corsendonk en dat was daar echt heel mooi en dik in orde! Het is al wel meer dan 10 jaar geleden maar die zaal is echt gerenommeerd in de streek dus ik denk dat je er zeker niets mis zal mee doen. Ook heel mooi om een aantal foto's te laten trekken. Succes met je zoektocht!Grtjs Noemi
hahaha, nu heb ik van elke zaal een ervaring gehad, en allemaal goede... dus eigenlijk ben ik niet veel vooruit :-)Pfff, we geraken der echt niet uit, maar deze week moet de knoop echt doorgehakt worden!Ans
Hoi AnsWij trouwen in 2009 in Den Eyck in Kasterlee, ook mijn zus is daar een paar jaar geleden getrouwd en ondertussen er nog 2 trouwfeesten gehad. Het is er super! En zeker prijs/kwaliteit. Weet niet welke formule je in gedachte had, maar Alta Ripa en Priorij gaat je meer kosten.GroetjesKim