Nu Online
Momenteel zijn er 262 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie moet er bij de bruid thuis aanwezig zijn?

13-7-2008 16:12:14
Hallo allemaaal,

Ik hen een vraag over wie er allemaal aanwezig moet zijn wanneer mijn ventje mij thuis komt ophalen. Natuurlijk zijn het zeker de ouders en grootouders maar moeten de bruidskinderen en getuigen ook aanwezig zijn?

groetjes,

Annelies

Sven
28-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 967

evy
1-3-2009
 Meld misbruik13-7-2008 17:17:37

Iedereen die in de suite meeloopt moet daar zijn. Dus ja, ook de bruidskindjes en de getuigen. Van daaruit gaat het dus in suite naar het stadhuis.

Severien

Meld misbruik13-7-2008 17:52:10

Niets moet natuurlijk, maar ik denk wel dat het het leukst is als iedereen van de suite dan aanwezig is.

Allez, bij ons was het zo. Iedereen van de suite van mijn kant was aanwezig. Dan kwam mijn man met zijn ouders. En daarna kwam de suite van zijn kant.

Het leuke van dat iedereen daar samen komt is dat je dan samen de dag kan beginnen. Is wel speciaal hoor.

Lisa
16-5-2009
 Meld misbruik13-7-2008 18:46:07

Normaal gezien zijn alle mensen van de suite aanwezig, om dat samen door te gaan naar het stadhuis.
Groetjes

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-7-2008 11:10:05

Bij ons zal het zeker niet iedereen van de suite zijn. Mijn aanstaande zal een uur rijden om mij bij mijn ouders te komen ophalen en dan rijden we een uur terug; de rest van de dag verloopt in zijn geboortestreek. Het heeft weinig zin dat ook zijn ouders, zus en getuige meerijden een uur heen én terug alleen om mij mee te komen halen.
Alleen mijn ouders en mijn zus (tevens mijn getuige) en mijn aanstaande zullen er dus zijn. De rest van de suite heeft dan nog twee uur meer tijd om zich klaar te maken.
Zelf heb ik ook liever dat er niet té veel mensen zijn als mijn aanstaande mij komt ophalen.

Groetjes!
Joke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...