Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen via Extrafilm.com gemaakt en dat was absoluut niet duur.Groetjes,Dianeelisadiana1@hotmail.com
Je mag mij je mailadres sturen op katleen@depostiljon.be(katleen zonder "h"). Dan stuur ik je een pdf van de onze door. We hebben met foto's gewerkt en iedereen was HEEL enthousiast over onze uitnodiging. We hebben het drukwerk gratis gekregen van een zakenrelatie van mijn vader dus ik heb er helemaal geen idee van wat het kost.Maar misschien geeft het je wel ideetjes.Groetjes, Katleen
Hallo,ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt, we werken rond de giraffen van Leendert Jan Vis en wilden geen klassieke trouw. Ook onze enveloppendoos heb ik zelf gemaakt en de menu's zijn in aantocht. Als je een foto wil, stuur maar een mailtje naar inge_de_rycke@hotmail.comGroetjes,Inge
Ik zat net met dezelfde vraag. Wie voorbeelden heeft van zelfgemaakte uitnodigingen mag ze me ook altijd doormailen op to_katrien@yahoo.com.Hoe lang op voorhand worden deze uitndigingen meestal verstuurd? Alvast bedankt!!