Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite

14-7-2008 7:02:44
Kan er iemand mij zeggen wie er allemaal in de suite meeloopt. Ouders, zussen en broers en evt grootouders. Maar kinderen van broers of zussen lopen die ook mee. Als ze klein zijn, zijn ze meestal bruidskindje. Wat indien ze grotere leeftijd hebben?

Gr

sofie
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 959

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik14-7-2008 7:16:43

Bij ons is het de getuigen (toevallig onze enige broers en zussen) en mijn zus haar partner
Zijn papa en zijn nieuwe vrouw
Mijn moeder en zijn stiefvader
Zijn mama en de bruidegom
3 bruidskindjes
Mijn papa en ik

We kozen ervoor om geen grootouders en/of andere familieleden bij te nemen wegens te moeilijk.

Wij volgen hier du sons gevoel. Misschien moet jij dat ook doen?

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik14-7-2008 12:50:34

Hey,

Bij ons lopen:
Wij
mijn broer en zijn vriendin
"schoon"zus en partner
"schoon"broer en partner
papa en partner
mama en partner
zijn ouders
zijn grootouders
mijn grootouders
mijn getuige en partner
zijn getuige en partner
en dan onze bruidskindjes.

Wij zullen ook een bus huren om ons in te vervoeren!

Groetjes,
Debby
8/8/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...