Terug naar overzicht
Beste,Zijn jullie opzoek naar kinderanimatie?Dan kunnen wij nog een mooi alternatief brengen.Wij zijn een live kidsband en brengen anderhalfuur live muziek en dans. Ook de volwassenen vinden het steeds leuk om ons bezig te horen en hun kinderen te zien dansen.Naar het einde toe (als de kindjes al een beetje moe worden brengen we ook een paar liedjes voor de volwassenen, zoals bv. Natalia).Voor meer inlichtingen kan je info vragen op het onderstaande e-mailadres.Ik denk dat je voor een aantal circusartiesten in te huren meer gaat uitgeven en dat kan misschien als randanimatie zijn effect wel missen.Misschien tot gauw!Nog veel succes met de voorbereiding van jullie dag.Groetjes,Davidvervoort130@hotmail.com
Beste Renske,Je moet eens contact opnemen met Maarten Wils (www.maartenwils.be - hoewel nog gedeeltelijk under construction vind je er de meeste info). Hij is de zoon van een collega van mij en heeft naast zijn diploma jeugdopvoeder ook verschillende soorten circusopleidingen gedaan. 't Is een toffe jonge gast en heeft ook deelgenomen als "Diabolo King" in Supertalent op VT4 een tijdje geleden. Hij is toen tot in de halve finale geraakt. Zijn gsmnummer staat op de site (bij "contact"). Ik weet niet wat zijn tarief is, maar dat zal denk ik afhangen van de gevraagde acts en de duur. Hij kent waarschijnlijk wel mede-artiesten, als je een echt "groepje" wil. Hopelijk ben je hier iets mee!Groetjes,Inge