Terug naar overzicht
Dag Sabine,Bij ons doet de plaatselijke bakker dat. Misschien bij jou ook eens informeren ?Of een ander ideetje: het is niet echt een ontbijtpakket, maar je kan erin laten steken wat je wilt: een pakket van "Lekker Limburgs". Ze leveren ook aan huis, mits bijbetalen. Is gelegen op de Kuringersteenweg in Hasselt - als je op google lekker limburgs intikt, vind je het ook.Veel succes,Joke.
Hey Sabine, Ik weet een hele goeie, maar die zit in Nijlen (provincie Antwerpen). Volgens mij leveren die ook wel in Limburg. 't Is alleen de vraag of dat dan niet duur gaat uitkomen.Kijk anders eens op www.bizarr.be en reken het een keertje uit wat het kost.Ik kan je verzekeren: de ontbijtjes zijn echt de max!GroetjesInes3/10/2008
Bakkerij Karo in KermtHeijmberg (ben niet zeker van de naam) in Hasselt (Banneuxwijk)Leveren aan huis, mits bijbetaling. Allebei uitgebreid en heel lekker!
Peter Daniels uit Beringen, levert aan huis mits een toeslag. Zeer uitgebreid, lekker en er zijn verschillende samenstellingen mogelijk. Heb het zelf al 2 keer gehad, telkens super! http://www.peterdaniels.be/ , klikken op catering-service en dan in het menu op ontbijtservice.Echt een aanrader!Groetjes!