Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ontbijtservice

14-7-2008 12:00:10
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een ontbijt aan huis regio Limburg. Graag een goed, uitgebreid ontbijtpakket.
Alle info is welkom...

mercietjes alvast groetjes

Sabine
13-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 998

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik14-7-2008 13:09:40

Dag Sabine,

Bij ons doet de plaatselijke bakker dat. Misschien bij jou ook eens informeren ?

Of een ander ideetje: het is niet echt een ontbijtpakket, maar je kan erin laten steken wat je wilt: een pakket van "Lekker Limburgs". Ze leveren ook aan huis, mits bijbetalen. Is gelegen op de Kuringersteenweg in Hasselt - als je op google lekker limburgs intikt, vind je het ook.

Veel succes,
Joke.

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik14-7-2008 14:43:33

Hey Sabine,

Ik weet een hele goeie, maar die zit in Nijlen (provincie Antwerpen). Volgens mij leveren die ook wel in Limburg. 't Is alleen de vraag of dat dan niet duur gaat uitkomen.

Kijk anders eens op www.bizarr.be en reken het een keertje uit wat het kost.

Ik kan je verzekeren: de ontbijtjes zijn echt de max!

Groetjes
Ines
3/10/2008

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik14-7-2008 16:55:59

Bakkerij Karo in Kermt
Heijmberg (ben niet zeker van de naam) in Hasselt (Banneuxwijk)

Leveren aan huis, mits bijbetaling. Allebei uitgebreid en heel lekker!

Inge
1-10-2011
 Meld misbruik14-7-2008 17:18:27

Peter Daniels uit Beringen, levert aan huis mits een toeslag. Zeer uitgebreid, lekker en er zijn verschillende samenstellingen mogelijk. Heb het zelf al 2 keer gehad, telkens super! http://www.peterdaniels.be/ , klikken op catering-service en dan in het menu op ontbijtservice.
Echt een aanrader!
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...