Terug naar overzicht
mijn nicht had dit weekend het liedje van 'safri duo' (of zoiets, liedje met die drums), was wel leuk.
Ik geloof niet dat ik dat ken. Heb je misschien een link waar ik het liedje zou kunnen beluisteren? In ieder geval al bedankt voor de tip!Groetjes.
hoi vanessa,wij kiezen voor 'les lacs du connemara' van Michel Sardou (een klassieker maar o zo tof).Dat liedje van Safri Duo ("the bongo song" (of zoiets denk ik), hebben vrienden van ons ook genomen. Vind dat ook leuk hoor !
Hallo Vanessa,Vrienden van ons hebben het liedje van Stars Wars genomen en dat was echt sjiek.Groetjes,Tiziana
Hey dat is toevallig.Wij gebruiken ook het themalied van Star Wars om binnen te komen. Mijn vriend is een Star wars fan en daardoor vonden wij het wel gepast om dit nummer te nemen. Had niet gedacht dat er nog anderen zouden zijn met dit nummer.Zaterdag is voor ons de grote dag!groetjes,Sofie
Dag Vanessa,Wij kiezen ook voor Safri Duo. Het nummer noemt played-a-live. Via Google vind je voldoende sites waar je het kan beluisteren.groeten,Karen
Dank u voor de tips allemaal. Ik zal eens wat rondsurfen om liedjes te beluisteren. Andere ideeen zijn nog steeds welkom!Groetjes.