Terug naar overzicht
Hallo,ik trouw over 12 dagen. Bij ons zijn er voor de receptie ook heel veel annulaties, (ze zijn op reis of hebben een uitvlucht) Er waren er meer dan 400 gevraagd en er komen er 250.'s Avonds zitten we aan 219 i.p.v de 285 gevraagde personen. Laat je huwelijk daardoor niet verpesten. Wie kan en wil komen die komt.Er hebben er zelfs sommige nog niet geantwoord. (voor het avondfeest hebben we de mensen opgebeld voor de receptie niet)groetjes en geniet ervan.Katleen
vraag gewoon nu nog bepaalde mensen die jullie erbij willen en leg het hen uit! waarom zou je dat niet doen? ok, die weten dat ze initieel niet uitgenodigd waren maar als je zegt dat het door de schoonouders kwam, gaan ze het toch niet erg vinden? je moet niet teveel denken aan "hoe het moet" en "hoe het niet mag" maar gewoon doen wat je zelf wil!
@ Katleen, jouw situatie is wel heel anders dan die van Veerle, hoor. wees blij dat er niet effectief 400 man komt, je zou niet anders doen dan handjes schudden!
Hey veerle,qua annulaties mogen we nie klagen,er hebben maar 6 afgebeld.Maar het nie zien zitten,da ken ik,toen onze teller op 25 dagen stond zoat ik er totaal door.Ik heb het toen allemaal een paar dagen van me afgezet en het ging stukken beter.NU staan er nog 4 dagen op de teller en ik voel me super goed,heb geen zenuwen meer.Grtz sarah
hallo bij ij is het ook zo dat het wat te veel werd bij ij is het nog 25 dagn het kwa zo ver dat ik en en vriend erdoor grote ruzie kregen is nu al uitgepraat aar de zenuwen blijven bij ons ook annulaties khad nog uitnodegingen over en heb zo nog andere ensen ugevraagd waar we eerst niet van pln waren te vragen all het ga je goe groetjes saskia
Kan je die "geschrapte" mensen inderdaad niet nog uitnodigen? Of zijn het te verre kennissen? Maak je geen zorgen! Leg uit aan de feestzaal hoe het zit. Zij zullen er wel voor kunnen zorgen dat je niet "verzuipt" in de zaal. Ze kunnen bvb een deel afsluiten of wat boompjes zetten. Misschien kan je je receptie wel in de tuin doen! Wacht nog even af en overleg dan eens met de feestzaal. Die mensen zijn dat gewoon.
Hoi Veerle,Bij ons staan nog 26 dagen op de teller en voor de receptie hebben er ook heel wat mensen afgebeld... Ongeveer de helft blijft er over... Bij ons wordt de zaal 'verkleind' door bistrotafels te plaatsen. Ik maakte mij eerst ook druk in het feit dat zoveel mensen afbelden, maar probeer het nu positief te benaderen: de mensen die ons écht graag hebben, doen de moeite om aanwezig te zijn en een klein pluspunt is dan de financiele kant. Wat ik nog het ergste vind, is dat sommige mensen niet eens de moeite doen om te laten weten dat ze al dan niet komen!!! Relax, geniet, laat je eens verwennen of trek er even gezellig op uit, je zal je zeker beter voelen!Veel succes en geniet ervan!!!