Nu Online
Momenteel zijn er 532 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie trouwfotos

14-7-2008 18:06:33
we zijn dringend op zoek naar een locatie rond brugge om fotos te nemen iemand een origineel idee ?????,want we trouwen binnen 25 dagen en kheb enor veel last van de zenuwen nie te doen

saskia
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1005

Sylvie

Meld misbruik14-7-2008 18:15:17

Hey Saskia,

Wij gaan zeker foto's gaan nemen in het Minnewaterpark, vind 'k altijd supermooi
en gaan ook naar 't zeetje.

Groetjes,

Sylvie

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik15-7-2008 10:27:53

Tja, hangt er van af wat je bedoelt met een 'originele' plaats. Is moeilijk want heel wat plaatsjes in het Brugse zijn zo herkenbaar dat ze nog moeilijk origineel te noemen zijn. Ik vond het vooral belangrijk dat het geen reclame werd voor Brugge.

Wij zijn oa naar de molens gegaan... heel klassiek decor natuurlijk maar toch frisse foto's. Hangt voor een groot stuk van de fotograaf af.

Foto's kun je hier zien:

http://picasaweb.google.com/dirk.vanhaecke/Huwelijk

martine
29-8-2008
 Meld misbruik17-7-2008 22:35:55

Dag Saskia,
het Begijnhof is natuurlijk ook heel mooi. Of langs de Reien. Het Astridpark eventueel. Maar dat is eerder al gedaan é. Laatst zag ik een koppeltej foto's laten nemen aan de muur met grafiti langs de L. Coiseaukaai. Je kan ook naar Damme gaan. In ieder geval veel succes en veel plezier.
groetjes
martine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...