Terug naar overzicht
Oh ja, nog iets vergeten:- Trouwkleed komt van het Bruidsparadijs in Merksem en Wim zijn kostuum van De Witte Duif in Leuven- Onze huwelijkskaars hebben we in de Diestestraat in Leuven gekocht bij Chadresz. - Wie trouwt in de kerk in Herent, moet achter Bart vragen; hij heeft zo'n prachtige viering voorgedragen; was echt héél persoonlijk! xxx Joke & Wim
Proficiat, en geniet van jullie wittebroodsweken en de huwelijksreis !Voor ons nog meer dan 250 dagen, maar ik kijk er naar uit !Joke.
Hey Joke & Wim!Eerst en vooral een dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit...Geniet van een welverdiende vakantie!Kom zeker nog eens langs op het forum he...Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hey Joke,mooi hoor, zowel jullie foto's als jullie zelf. Het geluk straalde echt van jullie af. Mijn felicitaties, geniet van jullie reis en jullie wittebroodswekenGroetjesKathleen
Proficiat! Blij te horen dat jullie een prachtige dag hadden... 't wordt spannend, nog maar amper 30 daagjes op de teller. We spreken niet meer van maanden nu, maar slechts nog enkele weken... Veel plezier op de huwelijksreis! Groetjes, Wendy 14/08/2008
proficiat!!! en de allerliefste gelukwensen.wat ben ik weer lekker emo de trane wellen telkes op als ik zulke verslagjes lees wat gaat dat worden op onze eigen dag.geniet van de vakantie!!!groetjes sylvia
Beste,Kunnen wij jullie eens contacteren ivm het trouwfeest in DE WITTE MEREN?