Terug naar overzicht
Hey Liesbeth,Eerst en vooral een dikke proficiat! Trouwens een toffe datum (ik ga dan ook trouwen :-) Ik zou zou eerst de belangrijkste zaken vastleggen (zaal, traiteur, fotograaf, kerk, ... ). Voor de uitnodigingen heb je nog wel tijd. Wij gaan deze 2 a 3 maanden op voorant versturen. Zo heb je nog voldoende tijd (tafelschikking, traiteur)groetjesNele
Hey Liesbeth, Goeie keuze: 't Driessent. Wij zijn er een aantal jaren geleden naar een trouwfeest mogen gaan en dat was echt af!Zoals Nele zegt, zou ik nu in ieder geval ook op zoek gaan naar een fotograaf: dat zijn meestal ook druk bezette mensen...Wij trouwen op 3 oktober van dit jaar en wij moeten onze uitnodigingen nog gaan kiezen, dus daar heb je nog tijd voor (je moet toch eerst alle uren weten: trouw stadhuis, ev. kerk, receptie, avondfeest en ev. dessertenbuffet). Groetjes en veel succes met de voorbereidingen!Geniet ervan, zou ik zeggen...Ines3/10/2008
hey Liesbeth!Proficiat met jullie verloving!Geniet ten volle van de voorbereidingen, want het is allemaal rapper gepasseerd dan je denkt!De zaal is voorlopig idd het belangrijkste.Daarna kan je best de gemeente en de kerk gaan vastleggen. Eerst de gemeente best, want de kerk is veel flexiebeler. Het kan wel zijn dat de gemeente je datum pas zes maanden voor de trouwdatum effectief wil opnemen.Als je traditioneel vervoer wil , informeer je best ook tijdig, want dat is allemaal rap gereserveerd.Ook je kapper bel je best eens voor de afspraak vast te leggen.Wij hebben ook 9 maanden op voorhand de fotograaf en videograaf vastgelegd en de DJ.Dit is ook het moment op een trouwkleed te gaan kiezen. Het kan natuurlijk later ook, maar dan heb je al winkels die dat niet meer zien zitten. Ik ben 8 maanden op voorhand geweest en zij waren daar gewoon dat bruidjes 12 à 13 maanden op voorhand kwamen.En dan heb je wel nog wat tijd voor alles.Ringen hoef je maar drie maand ervoor te gaan halen. Uitnodigingen hebben wij 8 weken voor onze trouw op de post gedaan...Ook het kostuum van de man kan je uitstellen tot 3 maanden voor de trouw.Als je onder de zonnebank wil gaan begin je toch best ook 3 maanden op voorhand, tenzij je iemand bent die een regelmatige zonnebankgebruiker is.
Hey Liesbeth,Wij trouwen op 13 juni 2009, dus een weekje na jullie.Wij zijn ook volop bezig met de voorbereidingen zo hebben we al vastliggen:*Kerk*gemeentehuis*Zaal*Ceremoniemeester*fotograaf & videograaDit weekend gaan wij kijken voor vervoer, en half augustus hebben we afspraak bij de DJ om te kijken of het daarmee klikt. Dus...volop bezig hé, 't is misschien ver op voorhand, maar dan kan je er tenminste rustig, zonder stress van genieten.Veel succes in ieder geval!-xxx-Cindy