Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto gasten

14-7-2008 20:10:32
Hey allemaal,

wij zoeken nog een leuk idee om foto's te trekken van onze gasten. Vrienden van ons hadden vorig jaar een reuze kader en iedereen dat op het feest arriveerde stond op de foto met die kader. nu zouden wij uiteraard iets anders willen doen maar heb niet zo direct een idee. Zijn er nog mensen die zoiets gaan doen?

groetjes,

Annelies

Sven
28-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1047

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik14-7-2008 21:30:55

Dag annelies,

Misschien een groot hart maken waar ze dan voor kunnen poseren?
of met een grote teddybeer?
op barkrukken?
met een micro in de hand?

je kan het zo zot niet bedenken of het zal wel mooie foto's opleveren.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik15-7-2008 19:32:56

Hoi,

Wij trouwen in een theatercafé, helemaal ingericht in moulin-rouge-stijl. Er is een apart salonnetje, waar wij aan het begin van de avond onze gasten gaan laten fotograferen. Leuk detail: wij gaan aan iedereen vragen om ook een beetje in die stijl verkleed te komen... :-)

Misschien kan je een soort decor bouwen in een bepaalde stijl? Hoeft niet groots te zijn: een mooie achtergrond en een leuke fauteuil?

groetjes
Liesbeth
11/10/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...