Terug naar overzicht
Alles hangt af van wat je wil (drinkfeest, dansfeest, receptie, avondfeest, diner, bbq, ...), de locatie (kasteel, hoeve, zaal, cafeetje, tent), hoeveel mensen je uitnodigt, ...
hey,alles hangt af van wat je wil.hoeveel wil je geven aan je jurk en aan de ringen. wil je gewoon een receptie en een trouwfuif of wil je een feest met alles erop en eraan?wij trouwen enkel voor de wet, gaan nadien met ouders en getuigen op restaurant en geven s'avonds een koud buffet en dansavond. we zijn zo ongeveer 6000€ armer dan.een huwelijk kan gaan van 1000 tot 25000€.groetjes
ik heb er eentje dat lijkt op dat van m"n dromen als klein meisje en we zullen net geen 30000 euro kwijt zijn. Je kan er zo ver in gaan als je zelf wil en kunt! Veel succes nog en plezier! Nog 12 dagen en het is mijn beurt!nele
hey Eunicea,Het in onmogelijk om zomaar een bedrag te noemen zonder te weten wat je allemaal verwacht van die dag.Onze trouw heeft in het totaal €15 000 gekost. Daarin zit een avondfeest voor 75 mensen (5 gangen-menu), een receptie voor 105 mensen, de kledij, vervoer, snoepjes voor kindjes aan kerk, de kost voor de kerk en de wet, kapper en make-up bezoeken, middageten...Let wel, onze fotograaf, videograaf en drukwerk hebben wij cadeau gekregen omdat we vrienden en familie in die branche hebben. Dus dat is weer eens minimum €2500 uitgespaard.De grootste kost blijft het avondfeest natuurlijk. Dat is bijna de helft van onsbudget geweest. Daarin kan je makkelijk schipperen. Door een traiteur te nemen en uw drank bij een brouwer te halen, kan je de kosten drukken. Of door iets alternatiefs te doen. Wij zijn zo gaan informeren voor een bbq en dat kwam ons met drank voor heel de nacht op €47 pp. Dat is veel goedkoper dan een menu (min. €67), uiteindelijk hebben we het niet gedaan omdat het weer hier veel te wispelturig is, maar goed... Je moet goed rondkijken en veel prijzen vragen!Veel succes!
30000euro
ik heb onze trouw met huwelijksreis van 5000 euro erbij berekend en we komen aan een ruime 26000 euro. Is veel maar ja, de mooiste dag van je leven