Terug naar overzicht
Hey,Datum bij de wet en evt kerk vastleggen.Een budget opstellen,zodat je weet wat je eraan kan uitgeven.Een zaal zoeken,of een andere locatie.Ringen kiezenkleed/kostuum getuige vragenuitnodigingenevt fotograafDa is zo een beetje de basis,je kan hier wel zover in gaan als je zelf wil.Wij trouwen voor de wet,gevolgd door de kerk,dan een receptie voor de daggasten (enkel naaste famillie),duurt 2 uur,om 8 uur start avondfeest.Grtz en veel succes sarah(nog 4 dagen!!)
Hallo!Allereerst een dikke proficiat!Wat je kan doen is op internet intikken 'checklist huwelijk'en dan vind je al een hele lijst, ik ben ook aan de hand van zo een lijst begonnen. Je kan dan aanduiden wat je al hebt gedaan en dan heb je een overzicht. Veel plezier!!Eva -x-
Hoi,Het belangrijkste op dit moment, is een zal vinden. Indien jullie low-budget werken, kan je misschien enkel een dansfeest houden met hapjes? Ook een fotograaf vind je goedkoop op het internet, als je natuurlijk niet bang bent van een student-fotgrafie of wat amateurisme...Ik wens je alvast proficiat en veel plezier!
Hoi, Welke regio zijn jullie en hoeveel personen willen jullie ongeveer?Ik ben pas gehuwd en hou er wel van om bezig te zijn met alles van trouwdingen! Dus misschien kan ik je wat helpen met bepaalde zaken...Zelf ben ik ook pas 21 jaar oud,ik ben leerkracht, vandaar dat ik nu tijd heb om mij er eventueel even mee bezig te houden ;-) Groetjes!kdekeyser@gmail.com
BesteIn de eerste plaats proficiat met jullie aanstaand huwelijk.Hebben jullie al aan een dj gedacht?Wij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
de aanrader van een lijst te zoeken met alles dat je moet doen is wel verstandig ,zelf heb ik ook zo'n lijst hangen en soms kan ik iets doorstrepen...succes
proficiat!mijn man en ik(beide 21)zijn nu 3 maanden getrouwd en hebben het geluk gehad dat onze ouders het feest hebben betaald!zijn begonnen met zaal -onze trouwringen zijn niet van een echte trouwcollectie,samen koste ze 210 euro-trouwkleding niet vergeten ;)-onze fotograaf was jef celen,heeft ons 325 euro gekost-dj was 300 euro-bedankjes waren 25 euro-kerk 300 euro-wet 20 euro-auto's hadden we geleend bij mijn man op het werk-kapper en ev.make-up-paraplu's!begin ook tijdig met uitnodigingen te zoekenik had me een schriftje gepakt en zo iedere dag er iets ingeschreven,soort lijstjes eigenlijk en verloop van planningen.en geniet ervan,want ook al lijkt het nog lang,tgaat snel vooruit!