Nu Online
Momenteel zijn er 733 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dankje!!

14-7-2008 22:01:08
Dankjewel iedereen die mij raad geeft!!Het helpt echt goed:)

Ps:nog een klein vraagj,is het waar dat als je feest niet zo groots is dat je minder geld krijgt(cadeau)???

Iedereen nog super veel geluk gewenst!!
XXxxXX

Eunicea
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1104

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik15-7-2008 7:20:47

hey,
het geld hangt ook een beetje af van de mensen zelf. ze geven wat ze willen he!
zo heb ik een vriendin die een feest gaf met alles erop en eraan en er waren genodigden die maar 30€ tussen een kaartje staken. ik denk dat je het meest zal verschieten van mensen die je heel goed kent. das over t'algemeen zo. beste is om niet teveel na te denken over het geld dat je gaat krijgen omdat dat kan tegenvallen.
succes

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 7:51:16

Ja wij zijn daar ook van geschrokken. We trouwen nu vrijdag, dus de meeste mensen hebben hun bijdragen wel gegeven.

Onze vrienden geven heel weinig maar da's omdat ze gewoon niet weten hoeveel zo'n feest kost.

De andere mensen geven pre koppel 125 euro of voor het avondfeest 50 euro.

Geen winst maar dat hoeft ook niet en we hebben al heel veel cadeaus op onze huwelijkslijst!

x

Karen

Severien

Meld misbruik15-7-2008 8:33:41

Ik denk dat het een verkeerd uitgangspunt is om te denken dat de mensen zoveel moeten geven als uw feest kost.

De genodigde heeft niets te maken met hoe duur of niet duur jij je feest maakt. Dus is het niet fair om te verwachten dat zij navenant moeten geven.

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 8:54:21

Mooie kado's komen meestal uit onverwachte kant.... ik kan ervan meespreken want één van onze gepensioneerde buurvrouwen die enkel naar de receptie zal komen, heeft vorige week een enveloppe met maar liefst 200 euro gegeven! Ik viel bijna achterover.... mijn schoonmoeder daarentegen, daar verwacht ik eerlijk gezegd 15 euro van ofzo... en in haar ogen is dat heel veel geld...
Wijzelf geven bij een trouwfeest met diner enzo met ons twee altijd 125 euro...

Pin je niet teveel vast op wat je zal krijgen, want anders is de teleurstelling misschien te groot?

Groetjes,

Wendy
14/08/2008

Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 9:15:52

Hoi,

Wij geven voor een avondfeest altijd 125€ maar heb van wat vrienden al gehoord van 50€, wat ik wat weinig vind voor een koppel. Je geniet toch de ganse avond van eten, drank en muziek...

Ik heb beslist dat ik zorg dat ik genoeg geld heb voor mijn feest zodat ik niet op de cadeau's moet rekenen. En al wat ik dan krijg, dat is dan een extraatje voor onze huwelijksreis en om ons huis verder af te werken.
Dan ben je ook niet teveel ontgoocheld hé.

Geniet er nu maar van, dat geld zie je later wel, daar kun je toch zelf niks aan veranderen...

Groetjes
Kaat

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik15-7-2008 9:48:21

Hey,

Ook wij hebben al geld en kado's op onze huwelijkslijst gekregen ondanks het feit dat het nog 18 dagen is. De ene geeft meer en de ander minder. Maar de ene kan er ook beter tegen en de ander niet. En daar heb ik alle respect voor.

Voor mij hoeven de mensen zelfs niks te geven en dat meen ik echt. Maar het is natuurlijk wel altijd leuk.

Groetjes,

Gerlinde

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik15-7-2008 13:22:11

Hallo,
het hangt er echt vanaf soms krijg je onverwacht veel en dan weer weinig.

werken al je vrienden of gaan ze nog naar school zij hebben ook minder om uit te geven he.

je mag niet denken hoe groter hoe meer geld want dat kan wel eens tegenslaan gewoon afwachten als alles op voorhand betaald is kan je van het geld dat je krijgt iets leuks doen maar als je hoopt met dat geld jullie feest te betalen dat zou ik niet doen stel dat het tegenslaagd dan ben je net getrouwd met schulden pppfff dus best gewoon wat binnen jullie budget past en niet aan de cadeau denken.

grtz sylvia

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik16-7-2008 10:26:05

De beste tip die ik je kan geven : laat tegen iedereen vallen hoeveel den trouw wel niet kost. Zeg gerust een bedrag. Mensen die niet getrouwd zijn, al een tijdje getrouwd zijn weten niet meer wat een trouw tegenwoordig kost. Pas als je het zelf organiseert, besef je hoeveel dit kan gaan kosten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...