Terug naar overzicht
Is dit nu een serieuze vraag?Stress is met twee ssen!En aan een huwelijk moet je werken net zoveel als aan een relatie!Als je hiervan niet overtuigd bent, moet je naar mijn mening te stap niet wagen!
hey,getrouwd zijn is net hetzelfde als een relatie hebben zonder papiertje hoor!alleen ben je iets meer verbonden met elkaar.zoals vicky zegt... je moet blijven werken anders kom je er niet maar dat is in een gewone relatie ook zo.groetjes
Het hangt ook af van hoe lang en hoe goed je elkaar kent.Wij kennen elkaar 6 jaar, hebben elkaar echt leren kennen in heel moeilijke tijden toen mijn vriend een zwaar ongeval kreeg, wonen nu al een jaartje samen. Wij kennen elkaar echt wel en dat stelt me gerust.Het is evenweg geen garantie.Ik zou nooit durven trouwen als ik nog "verliefd" was op iemand omdat je alleen de mooie kanten zijn, bij ons is het liefde en het is niet meer zo verrassend maar het is even leuk als je het zelf maar spannend en leuk houdt.Karen
hahahahahahahaha... wat een vraag!!!je kan misschien eens beter op een echtscheidingsforum gaan informeren.
Waarom zouden er meer problemen na het huwelijk zijn dan voor het huwelijk?Je moet weten wat je aan elkaar hebt en inderdaad zoals Karen zegt, niet trouwen wanneer je nog in de eerste fase van verliefheid zit. Misschien zal je wel moeilijkere zaken tegenkomen:- beslissingen i.v.m. opvoeding van je kinderen- ...Maar die zaken hebben niks met trouwen te maken. Alles hangt er ook vanaf in hoeverre je bereidt bent om te praten met je partner; iets toe te geven aan de ander; om te luisteren; .. . Maar dat is gewoon werken aan je relatie en dat moet je altijd doen.Groetjes
misschien vind jullie omgeving jullie nog te jong om te trouwen??
zou mij niet bezighouden met zulke stomme vragen te stellen
@sarah, die is echt goed!!Maarre, moeten ze niet eerste getrouwd zijn, om al te kunnen scheiden...?? :)
@ sofie.. ja dat wel, maar dat zijn daar ervaringsdeskundigen he.. hij kan er toch al eens gaan informeren he : )
Ja, da's waar! En daarom wil ook iedereen zoo graag trouwen.man man, wat een vraag. :s :s