Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kindjes??

2-5-2005 14:47:34
Hallo iedereen, ik heb 2 kindjes, 1 van bijna 3 jaar en 1 van bijna 5 jaar en zij zijn onze bruidskindjes. Maar nu zitten we met 1 probleem. We weten niet waar we de kindjes naar toe kunnen doen 's avonds tijdens het avondfeest. Familie en vrienden zijn op het avondfeest. Heeft er iemand van jullie ook zo een probleem en hoe hebben jullie dat opgelost. Ook andere oplossingen zijn welkom.
Nog 39 dagen.
Alvast bedankt en nog veel succes aan alle toekomstige bruidsparen.
Inge

Inge
10-6-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1035

Phyllis

Meld misbruik2-5-2005 15:09:02

Al eens gedacht aan een babysit van buitenaf? Een buurmeisje ofzo...
Er bestaat ook zo een dienst waarnaar je kan bellen en zij sturen dan een babysit wanneer jij dat wil. Zo ben je dan ook meteen verzekerd voor je babysit. Waar je daarover meer informatie kan vinden weet ik niet zometeen maar ik zal ook eens rondkijken.

Groetjes,
Phyllis

Phyllis

Meld misbruik2-5-2005 15:15:12

misschien heb je wat aan deze link:

http://users.pandora.be/Gezinsbond-DZ/kinderoppas.htm

groetjes
phyllis

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik2-5-2005 15:43:17

hallo Inge,

Als je je kinderen liever niet bij vreemden achterlaat,waarom neem je niet een reisbedje mee. Als de kids moe zijn leg je ze erin (in een hoekje waar niemand ze kan storen).
Mijn schoonzus neem de buggy mee en de kinderen slapen altijd daarin, ik moet wel zeggen ze heeft heel gemakkelijk kinderen die door het lawaai heen slapen.

Nog veel succes.
Tiziana

An
24-9-2005
 Meld misbruik2-5-2005 15:46:29

Het kindje van mijn zus is ook een van onze bruidskindjes. De broer van mijn schoonbroer komt haar halen van de feest en ze gaat daar dan slapen. Als die zelfde schoonbroer, dus de broer van de papa van het kindje, trouwt, ga ik ons Anoekje halen en blijft ze bij mij slapen. Heb je geen ouders van vrienden die je wel kent en vertrouwt, die toch niet naar de feest komen? Als je een babysit zoekt van buitenaf zijn dat dikwijls zelf nog kinderen. Een 14 jarige zal wel de beste bedoelingen hebben, maar kan bijvoorbeeld al niet de kinderen komen ophalen op de feest en ze naar huis brengen. Dan moet je zelf even weg van je feest om ze te brengen. Bovendien wordt het op een trouwfeest meestal redelijk laat en slaap je toch graag een beetje uit. Babysitters hebben vaak een einduur en bovendien zijn jullie kleine spruiten om 7u klaarwakker. Een andere mogelijkheid is bijvoorbeeld als er aan de zaal slaapgelegenheid voorzien is, of een aparte ruimte waar je dan eventueel een reisbedje zet. Ik weet natuurlijk niet of uw kindjes goede slapers zijn. Uit welke regio kom je, want op een paar plaatsen heb je wel babyhotels. Eigenlijk onthaalmoeders voor 's nachts.

Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik2-5-2005 17:19:49

Hallo,

Wij trouwen een weekje vroeger dan jullie, ik heb wel nog geen kindje maar wel een zusje van 5. Bij ons gaat er heel de dag een babysit mee (iemand die we goed kennen en zelf geen kind meer is). Ze gaat voor de bruidskindjes kijken en alles in goede banen leiden. Wanneer de kindjes te moe worden op het avondfeest, gaan de babysit en de kindjes met de taxi naar 1 huis waar ze allemaal eventjes logeren. En 's morgens kunnen de feestvierders uitslapen.

Groetjes Isabel

Inge
10-6-2005
 Meld misbruik2-5-2005 23:30:11

Alvast bedankt voor jullie tips. Er zijn nog steeds tips welkom.
Ik ben van Lommel (Limburg). Het zijn goede slapers, als ze slapen dan krijg je ze moeilijk terug wakker maar ik denk dat het in de zaal niet zo goed gaat lukken dat ze liever nog bij de rest willen zijn.
Ik zou ze liever ergens laten slapen maar niet thuis omdat ik verwacht dat er uit onze vriendenkring, het huis gaan versieren en ik zou niet willen dat de babysit voor ze met de kindjes binnen kan, eerst alles moet weg doen of zetten. Ook dat we de dag nadien inderdaad een beetje kunnen uitslapen.

Groetjes Inge

leen
4-6-2005
 Meld misbruik3-5-2005 21:41:45

Wij hebben zelf geen kinderen maar wel 4 bruidskindjes waarvan er 2 op het avondfeest blijven, de zoontjes van mijn vriend zijn zussen! Die 2 mannekes worden rond 22u afgehaald door een babysit, mss kan je ook zo iets regelen?

Groetjes, Bjorn en Leen!
nog 32 dagen te gaan
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...