Terug naar overzicht
Ik zou er niet te veel op hopen, en eventueel een andere juwelier zoeken.Als jullie korting krijgen daar, of om wille van andere redenen toch perse daar willen gaan, laat dan op papier zetten dat ze voor een oplossing zorgen.Maar persoonlijk zou ik geen oplossing willen zoals bijvoorbeeld ringen voor de dag zelf even door te komen en daarna je eigen ringen pas...GroetjesHeidi13/09/2008
Hey Kimberly,Als de ringen 'standaard' zijn (dus niet gemaakt of aangepast door een smid), zou ik in jullie geval toch gaan horen bij andere juweliers. Wij zijn ook bij verschillende juweliers geweest, en overal vind je dezelfde ringen hoor. Via de site van het merk van jullie ringen, kunnen jullie juweliers vinden die die ringen leveren.Misschien vinden jullie een juwelier die gelijktijdig in verlof is als de fabriek waardoor er minder tijd verloren gaat.Het is toch belangrijk dat jullie voldoende marge hebben voor moest er toch nog iets fout gaan. Met 3 weken marge voor de ringen, zou ik me niet gemakkelijk voelen eerlijk gezegd.Veel succes nog!
Hey Heidi en Sandra,Bedankt voor jullie reactie. Maar het probleem is niet de juwelier maar het bedrijf waar de ringen besteld moeten worden. Wij gaan exact hetzelfde probleem bij ieder andere juwelier hebben. De firma(waar de juwelier bij moet bestellen)en de "fabriek"(waar de ring gemaakt wordt of op vooraad ligt) gaan na elkaar op verlof ipv gelijktijdig.Misschien dat het zo een beetje duidelijker is dan mijn geraas van hierboven...Groetjes!!Kimberley
Lijkt mij toch een beetje vreemd om in volle huwelijksseizoen heel uw fabriek te sluiten?? Het is in de maanden april tot september dat er het meeste wordt getrouwd, dus zouden ze zeker open moeten zijn. Zoals Sandra al zei, elke juwelier heeft dezelfde ringen of toch zo goed als... ga gewoon eens bij een andere en vraag naar de levertijd? Als zij hetzelfde zeggen ja dan zal het wel waar zijn, maar van de fabrikant zelf, vind ik dat dan toch een slechte service hoor. Groetjes, Wendy 14/08/2008
Hallo Kimberly,Ook wij kregen te kampen met verlof van het fabriek voor onze trouwringen. Wij zijn ze vrij laat gaan kiezen en normaal zouden ze een dag voor de trouwdatum binnen komen. Ook bij ons biedt de juwelier vervangringen aan indien de ringen niet tijdig geleverd worden ... maar ik vind dit ook maar niets. Moet toegeven dat wij dachten dat ze ringen in voorraad hadden en wist niet dat het fabriek die onmiddellijk op maat maakte en de namen inlaserde. Dus bij ons is het behoorlijk stressen. Maar het is nu eenmaal verlof voor iedereen ... Ik zou zeggen DENK POSITIEF !!Groetjes,Sanne08/08/08