Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd! Enkele nuttige tips!

15-7-2008 14:11:04
Hoi iedereen!

Ik ben dit weekend getrouwd en het was een prachtige dag! Alles is perfect verlopen en ik wil dan ook wat tips meegeven, aangezien wij er ook vele van dit forum geplukt hebben (wij zijn van de regio Gent).
* Feestsalons Agathea in Landskouter: super bediening, heel vriendelijk, overvloedige hapjes en drank, heel mooie zaal, heel lekker eten, ... etc. Prijs/kwaliteit een echte aanrader!

* Clair de femme voor huwelijkskleed: een zeer mooi kleed gevonden voor een heel goede prijs! Afhankelijk van het moment dat je komt passen, zijn ze soms nogal gejaagd (het kan er nogal druk zijn). We vonden ze niet altijd even vriendelijk, maar alles is correct afgehandeld. Alle communicatie verloopt natuurlijk in het Frans maar eigenlijk is dat niet zo'n probleem! Toch een aanrader!

* Fotograaf Peter (via bruiloft op DVD producties): super fotograaf! Heel tof en enthousiast. Een plezier om mee op fotoreportage te gaan! Zeer goede prijs en je krijgt alle foto's op DVD!

* Ringen van Fede di Oro (Izegem): Heel mooi, goede prijs en correcte afhandeling! Wij hadden ze zelf ontworpen!

* Ceremoniewagens van Snoeck Kenny (Gavere): wij kozen voor 3 oldtimers! We hebben heel veel complimenten gekregen over de prachtige wagens! Service was ook zeer correct!

Ik kan zo nog even verder gaan, maar dit zijn, denk ik, de belangrijkste zaken! Ik wens alle andere bruiden nog veel plezier bij het voorbereiden en een prachtige trouwdag!

Nancy
12/07/2008

nancy
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1026

regina
10-4-2010
 Meld misbruik15-7-2008 14:54:21

Hey Nancy

Je hebt gelijk. Bij Fede di Oro in Izegem zijn ze heel goed. Wij zijn zelf van Antwerpen en hebben ondanks de afstand toch onze ringen daar besteld.

Groetjes

Kris

Meld misbruik15-7-2008 15:12:18

Nogmaals dikke proficiat Nancy! Het was een mooie dag!!

nancy
12-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 15:35:38

Ben jij dat Kris Vdw?
Merci! Hopelijk voor jou ook een hele mooie dag! ;-). Tot vanavond aan de telefoon?

Nancy

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik15-7-2008 20:59:07

Hey,

Een dikke proficiat!!
Was de fotograaf Peter Maris?

groetjes

nancy
12-7-2008
 Meld misbruik15-7-2008 23:22:37

Nee, Peter Van de Voorde

Groetjes

Melissa
23-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 7:41:43

Proficiat met jullie huwelijk.

Wij zijn ook van het gentse en hebben ook onze ringen besteld bij Fede Di Oro. Mijn trouwring is ook een nieuwe creatie en bij mijn verloofde een originele versie. We hebben ze gisteren ontvangen via iemand van daar. Echt een heel goede service!!

Wendy
14-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 9:33:25

Mijn kleed komt ook van bij Claire de femme. Ben tot nu toe steeds zeer goed onthaald maar de vrouw van de baas kan inderdaad heel kortaf zijn. Ik heb gekozen voor de jurk 'sacre' van Eglantine. En jij?

Groetjes,

Wendy 14/08/2008

nancy
12-7-2008
 Meld misbruik16-7-2008 20:50:18

Ik heb gekozen voor de jurk Quetsche van Tomy Mariage. Moet wel zeggen dat de jurk veel mooier is al 'k 'em zelf aan had dan op de foto van de site. De jurk van sacre is ook zeer mooi!

Groetjes,

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...