Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen laten drukken bij drukkerij Devriendt in Koekelare, zij zijn in verlof tot 15 augustus.GroetjesSofie
hey,wij trouwen op 26 September en zijn gisteren onze uitnodigingen gaan kiezen, vandaag hebben we de proefdruk via e-mail ontvangen en Zaterdag mogen wer er al om gaan. Ik ben bij drukkerij Dewaele geweest in Nieuwpoort. Heel goeie service, supervriendelijk en niet duur.Want had eerst mijn uitnodigingen in Oostende bestels en we zouden meer dan het dubbele moeten betalen voor goedkopere kaarten, Dus goed opletten voor onrealistische drukkosten!!!Groetjes Caroline
hallo wij zijn naar moeyaert geweest in zedelgem heel vriendelijk en behulpzaam en niet duur veel succes saskia
hoi, ik ben naar alflam geweest in Rumbeke/Roeselare.hun site is www.alflam.be ik heb mijn uitnodigingen net verstuurd en ze zijn af hoor, echt klasse werk van die mensen!grts cindy12/09/08
Hey Saskia en Cindy,Bedankt voor jullie reactie. Mag 'k vragenhoeveel jullie betaalt hebben voor jullieuitnodigingen, want 'k ken daar echt geen prijs van en weet dus ook niet wat duur isen wat gewoon is van prijs.Groetjes,Sylvie
drukkerij moeyaert in zedelgem drukkerij jobert in wingenejanssens drukcenter in bruggejacobs in bruggeallemaal aanradersgroetjes nathalie