Terug naar overzicht
Dag Isabelle,Ik had zonet m'n mening vandaag nog gegeven op het forum over enkele van je vermelde zalen (zie vandaag).Even kort herhalen, Lozen Boer heb ik geen ervaring mee schijnt heel goed te zijn, maar duur.Keysershof in Sinaai, zijn wij langsgeweest héél lang moeten wachten op offerte (2 weken) & we waren wat teleursgesteld van de offerte, plus ik heb er al iets mindere zaken van gehoord & ik vind de scheiding zaal <-> restaurant niet "duidelijk".Tybeert zijn we ook langsgeweest, volgens mij wel heel professioneel, maar vind de menu "zwakjes" vind het een snel-rijk-menu als je dat zo mag zeggen.Tybeert in Tielrode zijn we ook langsgeweest, duur.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het park van beervelde met als traiteur de feestarchitect uit lochristi (waar ik al veel goede commentaren over gehoord heb).Laten we hopen dat alles in orde komt.Veel succes!Marieke18/04/2009honnay@hotmail.com
he hallo Isabelle,Je kan ook eens een kijken nemen in de Zilte Zoen?Dit is een prachtige feestzaal met zeer lekker eten.Hebben er al meerdere feesten gehad.Toch succes met je zoek tocht.