Terug naar overzicht
Mijn nicht is hier vorig jaar op 07/07/07 getrouwd. Het eten was er héél lekker, de bediening prima, de receptie kon buiten en hoewel er een tweede feest aan de gang was, was er voldoende privacy.Zij had de grote schuur-zaal maar ik vond die naar mijn mening te klein voor hun aantal genodigden (ik denk een 200-tal met dessertenbuffet incl). De tafels stonden heel kort bij elkaar.Verder een paar details zoals bijvoorbeeld het binnenbrengen van de taart: ze hadden die zo gezet dat het koppel met hun rug naar de gasten de taart heeft aangesneden. Maar da's nu echt wel iets kleins hoor...Verder volgens mij heel goeie zaal.Wij nemen ze niet omdat mijn verloofde de eigenaars van de zaal waar wij nu trouwen kent en we er al vaak nieuwjaar gevierd hebben.Groetjes, Katleen
Hallo,Wij zijn daar al twee keer geweest: voor het huwelijk van een collega en een vriendin. De receptie kon buiten en dat was echt leuk. Was daar echt wel in orde hoor. Wijzelf gaan er niet omdat er enkel nog de kleinste zaal beschikbaar was en die te krap is voor ons aantal genodigden.Groetjes,Veerle