Terug naar overzicht
heyje gaat naar mijn planning dan naar profiel en daar kan je alles aanpassengroetjes
Bedankt... Nog 312 dagen te gaan...jiiihàààà
Hey!Awel, bij mij lukt het dus niet he...Ik logde ooit in als geïnteresseerde, maar krijg geen datum aangepast in m'n profiel. Ben er dus niet bekend als bruidje...Iemand een tip?Alvast bedankt!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Ik zit met hetzelfde probleem Els. Ik zou dit ook graag aanpassen.
Heb ook een probleem bij "mijn planning".Kan niets aan mijn profiel veranderen of aan gasten of notities. Kan alleen mijn takenlijst openen... raar
Kunnen jullie bij mijn profiel jullie huwelijksdatum invullen...Ik zie dat nergens staan...
als je op mijn planning klikt dan krijg je een ander scherm en daar moet je niet in t midden van de pagina op profiel klikken maar links boven vlak naast de middencolon op mijn profiel en daar kun je wel je profiel aanpassen grtjs mirke 27-09-2008
Hoi Ik geraak ondertussen al in mijn profiel...Maar waar kan ik mijn huwelijksdatum invullen? Ik zie ook nergens een teller staan...gr
bij profielgegevens kan je dat normaal wel aanpassen
je gaat naar mijn planning en dan naar mijn profiel (staat links op de pagina in een kleurtje) dan als je de tekst afloopt zie je ergens, trouwdatum en daaronder kan je de datum kiezen
Bij mij staat dat er echt niet bij...raarWel mijn naam, email, geboortedatum,...Geen trouwdatum...
Hoi!Inderdaad... ik zie het ook niet... De algemene dingen zoals naam, adres,... maar niks ivm de trouw. Vreemd he!Doei!Els