Terug naar overzicht
Hey nele,bij ons saat er n og 2 dagen op de teller!!! Begin nu wel een beetje stress te krijgen.Probeer je regelmatig eens te ontspannen,ga eens naar de sauna,terrasje doen met vriendinnen.Maar probeer dan ook eve niet aan de trouw te denken.Zo ben ik de laatste 2 weken heel goed en ontspannen doorgekomen.Succes alvast sarah
Wij trouwen ook vrijdag.Mijn moeder gaf me als verjaardagscadeau een tijdje geleden een driedaags verwenpakket voor het huwelijk.Gistren een lichaamsmassage gekregen en zonnebank en pedicure.Vandaag gezichtsverzorging en manicure en zonnebank.Zo is mijn dag doorbroken en ben ik veel rustiger.Zo rustig zelf dat het er zal zijn voor ik er erg in heb. Ben een beetje bang...Je laten verwennen is een goed idee...Het is zo druk hier, naar de zanger, laatste bezoek met de ceremoniemeester, buitenlandse gasten afhalen...
Hallo, inderdaad je laten verwennen, sauna, pedicure en manicure, massage, veel en goed slapen, gaan wandelen, alles laten varen en aan niets denken, extra vitaminen nemen, een uitgebreid bad,... ik denk dat je niet veel anders kan doen gun je lichaam rust.en positief denken als je dan toch denkt aan je dag " ik ga srtalen, het wordt een mooie dag".groetjes sylvia