Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips gezondheid ?

16-7-2008 7:51:52
hey bridzilla's en anderen...
met nog 10 dagen op de teller begint het serieus kortbij te komen! Nooit gedacht dat het zo'n impact op mij zou hebben. Wij zijn al getrouwd voor de wet en toen had ik alles onder controle. Nu ben ik al een paar dagen serieus ziek... stress slaat toe op mijn lichaam :( Is er misschien iemand die tips heeft hoe ik op eebn "ontspannen" manier kan leven naar de dag? anders vrees ik dat ik met mijn benen onderuit ga liggen...

groetjes
een stressy bride...

Nele
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 826

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-7-2008 7:55:01

Hey nele,bij ons saat er n og 2 dagen op de teller!!! Begin nu wel een beetje stress te krijgen.
Probeer je regelmatig eens te ontspannen,ga eens naar de sauna,terrasje doen met vriendinnen.
Maar probeer dan ook eve niet aan de trouw te denken.
Zo ben ik de laatste 2 weken heel goed en ontspannen doorgekomen.

Succes alvast sarah

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik16-7-2008 8:07:05

Wij trouwen ook vrijdag.
Mijn moeder gaf me als verjaardagscadeau een tijdje geleden een driedaags verwenpakket voor het huwelijk.

Gistren een lichaamsmassage gekregen en zonnebank en pedicure.

Vandaag gezichtsverzorging en manicure en zonnebank.
Zo is mijn dag doorbroken en ben ik veel rustiger.

Zo rustig zelf dat het er zal zijn voor ik er erg in heb. Ben een beetje bang...

Je laten verwennen is een goed idee...
Het is zo druk hier, naar de zanger, laatste bezoek met de ceremoniemeester, buitenlandse gasten afhalen...

sylvia
9-5-2009
 Meld misbruik16-7-2008 10:29:04

Hallo,
inderdaad je laten verwennen, sauna, pedicure en manicure, massage, veel en goed slapen, gaan wandelen, alles laten varen en aan niets denken, extra vitaminen nemen, een uitgebreid bad,... ik denk dat je niet veel anders kan doen gun je lichaam rust.
en positief denken als je dan toch denkt aan je dag " ik ga srtalen, het wordt een mooie dag".
groetjes sylvia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...