Terug naar overzicht
Hey Chris,Super mooie foto's hoor! Je trouwring komt me wel bekend voor...voor mij is het wel mijn verlovingsring.Groetjes !
Onze ringen zijn van Xen
Dag Chris,Prachtige foto's !! Waar heb je die mooie tiara gevonden ?Groetjes,Manon
Chris, Tom,Proficiat, echt superknappe foto's!Was dat in het kapelletje op de binnenweg in Kapellen dat jullie zijn getrouwd? En foto's precies in Lillo ofzo kan dat?Wij trouwen volgend jaar in Stabroek, in het kapelletje in de Waterstraat.-xxx-Cindy13/06/2009
Alsnog van harte gefeliciteerd. Supermooie foto's!!Groetjes evy01-08-2008
Het kerkje is inderdaad in de Binnweg en Kapellen. En de foto's zijn in Lillo genomen.Mijn tiara heb ik van mijn man gekregen, gekocht in het bruidsparadijs in merksem, was wel geen goedkope.
Waauw Chris, wat een mooi kleed! Superknap!En waar vond je die tiara? Die is echt super! (En heeft ie veel gekost?)GroetjesLien
iets te lang gewacht met 'vernieuwen', kwas verdiept in jullie foto's! ;-)Geen goedkope? Is het eentje van swarovski?
Denk niet dat een van swarovski is, ik geloof da we hem 160 euro betaald hebben.In het bruidsparadijs liggen er wel een paar hoor. Bij swarovski hebben ze er ook wel mooie maar die liggen meestal al rond de 300 euro.
Hey Chris en Tom,Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Het zijn prachtige foto's.Ik vraag me af waar jullie die witte papieren hartjes gekocht hebben voor bij het buitenkomen uit de kerk? Lijkt mij een heel leuk alternatief voor rijst en geeft een mooi effect bij de foto's...Groetjes,Jenny
De witte hartjes waren inderdaad heel mooi en komen van bij Ava. ZE hebben ze ook in het rood en die had ik ook gekocht, maar omdat het weer zo wisselvallig was hebben we ze niet gebruikt. De rode gingen erg af als ze nat werden.
Bedankt Chris!Ik ga zeker eens kijken in de Ava.Geniet nog van je wittebroodsweken!Groetjes,Jenny