TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
16-7-2008 11:54:01
Wij zijn in Salons Caipirinha getrouwd en het was werkelijk fantastisch. Op 17/2 heb ik hier al een bericht gepost dat ik echt vol lof was over de zaal... Vriendelijke mensen, superlekker eten, eerlijke prijzen + ze doen alles om bijzondere wensen te vervullen... Als bruidspaar waren wij die dag 150% op ons gemak... Ga zeker eens kijken (en laat je niet misleiden door de website, die is niet up to date, ze hebben voor Nieuwjaar bijzonder fraaie renovaties doorgevoerd)... Succes! Lien, 151 dagen getrouwd :-)))
|
|
Elke
19-7-2008
|
16-7-2008 12:17:02
Hoi,
mijn zus is 5 jaar geleden getrouwd en haar feest was in De Roskam. Zowel de locatie, bediening, eten... was schitterend ! Niet twijfelen dus, ook niet voor 150 personen, ik denk dat zij ook ongeveer zoveel volk hadden en er was zeker plaats genoeg in de zaal.
Groetjes,
Elke (nog 3 dagen te gaan !!)
|
|
miek
21-3-2009
|
16-7-2008 13:32:31
hey, wij zijn ook gaan kijken voor de Roskam, was zeker nr twee voor ons. inderdaad mooie zaal, erg vriendelijke eigenaars! enige nadeel vonden wij dat er geen aparte receptieruimte was. (de receptie zou dan in een deeltje van de grote zaal zijn - dat vonden wij minder leuk: de middag-receptie-mensen staan dan immers te kijken naar de gedekte tafels voor s avonds! (wel met wat planten voor, maar toch) verder vonden we het wel schitterend!
|
|
dorien
4-10-2008
|
16-7-2008 16:27:11
Hallo Gwen,
Wij zullen ons feest geven in Salons Caipirinha in Merelbeke. Dit ligt maar op 5 min van de R4 (niet zo ver van Roskam dus)
Wij zijn tot hiertoe heel tevreden over hun service. Je mag ze altijd opbellen wanneer je vragen hebt en ze zullen je eerlijk advies geven.
Wij vonden salons roskam ook mooi, zeker met die tuin erbij! maar voor de formule die wij wensen kwam dat toch wel wat duur uit pp. Bij caipirinha staat trouwens de ganse familie in de zaal en achter het fornuis. En tot hiertoe enkel nog maar positieve reacties gehoord van mensen die er al geweest zijn. we hebben het volle vertrouwen in hen dat ons feest perfect zal verlopen!
Hopelijk ga je daar eens langs. Het loont echt de moeite!
groetjes, Dorien
|
|
Gwen
25-4-2009
|
17-7-2008 11:09:41
Mijn vriend en ik zijn inderdaad al naar de Caipirinha gaan kijken (op aanraden van Miek trouwens). De zaal was idd heel mooi, en echt super vriendelijke mensen door wie we heel goed werden ontvangen. Maar voor ons leek de zaal net iets te klein (toen stond ze gedekt voor 126 personen en ze stond behoorlijk vol, wij zullen tussen de 150 en 200 gasten hebben en dat leek ons bijna niet haalbaar zonder op elkaar te zitten). Ze gaan ook verbouwingen uitvoeren die tot maart 2009 gaan duren en wij willen graag maart-april trouwen, dus dat wordt ook wat nipt. Van de zalen die we bezochten (Roskam, Caipirinha, Salons Valckenbulcke en Ten Bosse) sprongen de Roskam en Valckenbulcke er voor ons het meeste uit, vooral vanwege de beschikbare ruimte. In Valckenbulcke werden we nogal vlug-vlug ontvangen (ondanks dat we een afspraak hadden) en ook de keuze van menu lijkt veel uitgebreider in de Roskam. Nu bezoeken we nog enkele kastelen (Carelshof en Coninxdonck), maar voorlopig ligt de keuze op de Roskam. Vandaar dat ik nog wat positieve zetjes zocht. Tja, de keuze blijft toch wel heel moeilijk, vind ik, en je weet toch nooit op voorhand hoe het uiteindelijk zal zijn. Help! Toch bedankt voor alle leuke reacties!! Gwen
|
|
Sofie
19-9-2009
|
17-7-2008 11:32:18
Hoi,
Wij hebben een dikke maand gelden beslist onze feest in de Roskam te laten doorgaan. We hebben ook eerst verschillende ander gedaan, maar Roskam sprong er voor ons uit, zowel qua locatie, interieur als ontvangst !
Voordat we defenieteif beslist hebben zijn we nog is gaan eten in het restaurant met onze ouders. Echt in orde. Misschien kan je dt ook is doen.
Qua plaats moet je geen schrik hebben, want met nieuwjaarontvangen ze tot 300 personen. Natuurlijk zal de zaal dan wel goed vol zitten...
Onze teller staat op 230 voor de avondgasten, dus 150 zal wel lukken !
Naar prijs toe vonden wij dat ze bijna allemaal in dezelfde lijn liggen, behalve dan De Lozen Boer, die zijn echt duur en onvriendelijk.
De kastelen Carelshof en Coninxdonk hebben we ook bezocht. Carelshof was voor ons te klein, tot 180 man, en de zaal was een U, en als eretafel zat je op een verhoog. Een deel van uw genodigden zie je niet zitten en zij u niet. Voor ons belangrijk nadeel. Coninxdonck was redelijke teleurstelling. Grote tuin met veel water, maar wat onverzordg, misschien ook door tijd van het jaar... was april toen. De zaal had een redelijk laag plafond en was lang en smal, nu ja, er knden twee ronde tafels naast elkaar. Ze zijn daar wel wat aan het verbouwen en denk dat het dan misschien beter zal zijn. Maar als je dan naar Roskam gaat is wel iets totaal anders. Heeft uitzicht van een kasteel natuurlijk niet en is wat moderner, maar wij hebben ons de bedenking gemaakt dat uw feest niet alleen geslaagd is door de locatie, maar ook door de sfeer en uw genodigden en het eten en al de rest.
Hoe dan ook. Veel plezier met kiezen.
Groetjes
Sofe
BTW Roskam is dus bezet 19/09/2009 ...
|
|
Sofie
19-9-2009
|
17-7-2008 11:36:44
Ik terug.
Het is inderdaad juist dat uw volk voor de receptie de feestzaal zal zien.
Maar ze weten al dat ze 's avonds niet gevraagd zijn door de uitnodiging he...
Nu ja, wij hopen op goed weer en dus de tuin...
Groetjes
Sofie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|