Terug naar overzicht
Hallo Delphine, Ja een superidee. Ik had het gisteren ook toevallig gezien. MAAR hou er rekening mee dat het enkel voor enveloppes standaard formaat geldig is, en dat is bij ons jammer genoeg niet het geval. GroetjesInge
Ja, ook al (en niet internationaal).Ik twijfel trouwens nog of ik ze ga bestellen: binnen de 10 dagen worden de zegels verstuurd...Wij trouwen 12september, en ik wil de uitnodigingen de laatste week van augustus versturen. Het zal te nipt worden denk ik?
TIP: Er bestaan ook standaard zegels met een trouwkoppeltje op. Wij hebben die genomen.Katleen
Aha, heb je die zo bij de post gevonden?Ik vind zoiets nergens... (of was dit al een tijdje geleden?)
Hi Delphine,Je trouwt 12september en wil de uitnodigingen pas eind augustus sturen?? Je bedoelt waarschijnlijk eind juli?
Idd eind juli :)
Ik had dat ook gezien maar vond het echt té duur uitvallen (wij hadden dan ook twee zegels per kaart nodig)... Ik ben er dan toch van afgestapt.Lien, 151 dagen getrouwd :-)))
De postzegels met een trouwkoppeltje vind je op http://www.post.be/site/nl/postgroup/aboutus/structure/... .Je kan ze bestellen bij je plaatstelijk postkantoor.Veel succes
Bedankt !En hoelang duurt het ongeveer voordat het in het kantoor toekomt?
hallo,wij hadden ook zo postzegels besteld voor op uitnodingen.en we hebben en enorm goede reactie's op gehad!!!nu een week hadden wij ze al toegestuurd gekregen bij ons thuisgroetjes