Nu Online
Momenteel zijn er 365 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Handen in het haar met vervoer

16-7-2008 13:49:55
Aanstaande bruidjes, aanstaande bruidjes af,

Ik begin nu toch een beetje met mijn handen in het haar te zitten. Ttz, in april had ik een afspraak in het cloosterhof te Tielt om het vervoer eventueel te regelen. Daar ik niet bedrogen wil uitkomen, vroeg ik uiteraard eerst een offerte. Nu, ik heb deze nog steeds niet gekregen desondanks verschillende mails en telefoontjes. Wat een service...
Ik ben dus nog steeds op zoek naar rode of zwarte mercedes van het jaar 1959 (al dan niet cabrio). Ik begrijp dat het voor die mensen een drukke periode is maar je gaat met niet vertellen dat een offerte maken zoveel tijd kost ?!? Dus, wie van jullie heeft met het cloosterhof gewerkt? Wat was jullie ervaring? Wie kan mij aan een dergelijke wagen helpen? We trouwen in mei 2009 (regio Brugge).

Hartelijke dank bij voorbaat en nog veel plezier met de voorbereidingen. Hopelijk vlot het bij jullie wel.

B.

Barbara
30-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 895

KATLEEN
26-7-2008
 Meld misbruik16-7-2008 14:38:48

Ik trouw volgende week 26/07/2008 en heb een bus (Bordeau Zwitserse postbus) besteld bij het Cloosterhof. Zijn jullie al eens naar daar geweest? Wij hebben daar de prijs gekregen. Nadien nog enkele aanpassingen gedaan. Soms moet je inderdaad even wachten op antwoord. Het is voor die mensen een bijberoep.
Ik zal achteraf een verslag maken.

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik16-7-2008 18:01:58

ik herken dat!
wij hebben hun stand bezocht tijdens de huwelijksbeurs. gansen uitleg gekregen blablabla ze hadden zelfs al de datum gepirkt in hun agenda, wij moesten dan laten weten of we met hen in zee gaan na het ontvangen van de offerte. na paar weken wachten hebben we 'retro' bezocht in antwerpen, en daar een bus gehuurd. kheb ondertussen niks meer gehoord uit Tielt... ik vind dat absoluut niet kunnen. wij zijn allemaal potentiele klanten en die MOET je verzorgen!

kzou daar niet meer op rekenen ze!
ik vertikte het om hen te bellen, zij moesten maar actie ondernomen hebben!

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik16-7-2008 18:06:03

ik nog eens!
ga zeker eens langs bij retro!!! een eel bekwame man die weet waarover hij praat met een ongelooflijke passie voor zijn wagenpark!
heel vriendelijke ontvangst, heeeeel veel keuze (ook cabrio's...) en hij verzekert het vervoer (dwz als uw bus of auto in panne staat, stuurt hij onmiddellijk een vervngwagen. dat is niet bij iedereen zo! wij trouwen in de winter en uit vrees voor ijzel en sneeuw was ik beetje bang... hij heeft me verzekert dat hij uitrijdt, ook bij slecht weer!!!)

succes!

Barbara
30-5-2009
 Meld misbruik22-7-2008 21:29:53

Hey girls,

Bedankt !
Katleen, geniet van je trouwdag, het weer zal je waarschijnlijk wel meehebben.

B.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...