Terug naar overzicht
Ik trouw volgende week 26/07/2008 en heb een bus (Bordeau Zwitserse postbus) besteld bij het Cloosterhof. Zijn jullie al eens naar daar geweest? Wij hebben daar de prijs gekregen. Nadien nog enkele aanpassingen gedaan. Soms moet je inderdaad even wachten op antwoord. Het is voor die mensen een bijberoep.Ik zal achteraf een verslag maken.
ik herken dat!wij hebben hun stand bezocht tijdens de huwelijksbeurs. gansen uitleg gekregen blablabla ze hadden zelfs al de datum gepirkt in hun agenda, wij moesten dan laten weten of we met hen in zee gaan na het ontvangen van de offerte. na paar weken wachten hebben we 'retro' bezocht in antwerpen, en daar een bus gehuurd. kheb ondertussen niks meer gehoord uit Tielt... ik vind dat absoluut niet kunnen. wij zijn allemaal potentiele klanten en die MOET je verzorgen!kzou daar niet meer op rekenen ze! ik vertikte het om hen te bellen, zij moesten maar actie ondernomen hebben!
ik nog eens!ga zeker eens langs bij retro!!! een eel bekwame man die weet waarover hij praat met een ongelooflijke passie voor zijn wagenpark!heel vriendelijke ontvangst, heeeeel veel keuze (ook cabrio's...) en hij verzekert het vervoer (dwz als uw bus of auto in panne staat, stuurt hij onmiddellijk een vervngwagen. dat is niet bij iedereen zo! wij trouwen in de winter en uit vrees voor ijzel en sneeuw was ik beetje bang... hij heeft me verzekert dat hij uitrijdt, ook bij slecht weer!!!)succes!
Hey girls, Bedankt ! Katleen, geniet van je trouwdag, het weer zal je waarschijnlijk wel meehebben. B.