Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fototoestellen

16-7-2008 13:52:35
Hoi iedereen,

tijdens ons huwlijksdiner en avondfeest zetten wij op elke tafel een wegwerpfototoestel zodat de mensen zelf aan tafel leuke foto's kunnen trekken. Nu vroeg ik me af of je daar een kaartje moet bij zetten met uitleg ofzo. Een vriendin zei me dat niet alle mensen de bedoeling daarvan weten en dat misschien mensen die fototoestellen zouden mee nemen. Hebben jullie daar een idee van hoe je dat het best doet? Eventueel met een leuk tekstje op een kaartje bij ofzo?

Groetjes,
Ine

NOG 24 DAGEN TE GAAN!!

Ine
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1227

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik16-7-2008 13:55:47

Hallo,
Wij hebben ook wegwerpcameraatjes op de tafels gezet zonder een kaartje of zo erbij. Maar wat je eventueel wel kan doen, is in je speech vermelden wat de bedoeling is. Ik denk nu niet dat mensen die toestelletjes gaan meenemen eerlijk gezegd.
Groetjes

Erwin

Meld misbruik16-7-2008 15:27:27

wat je zeker moet vermelden op kaartje of in je speech is dat er een minimum afstand moet zijn tussen onderwerp en je toestelletje. (normaal staat dat erop maar heel in het klein) met die flitjes die erop zitten is het anders helemaal overbelicht.
groetjes Erwin

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik16-7-2008 16:30:10

Ik zou het ook vermelden in de speech..

Nu je het er toch over hebt, ik zou dit ook graag doen maar zijn jullie niet bang dat er veel mislukte foto's gaan opstaan?
Dat kost toch heel wat geld om ze te ontwikkelen, of valt dat nog mee??

Liefs
Sofie

Severien

Meld misbruik16-7-2008 17:06:17

Aangezien de vraag hieronder gesteld werd:

Wij hebben wegwerpcameras gebruikt. Bijna de helft is onbruikbaar. En slechts 10% is echt goed (afdrukbaar).

Toch heb ik er geen spijt van. Het was niet duur (cameras + afdrukken in reclame kunnen doen). De bruikbare foto's zijn echt wel leuk, ook al zijn ze niet van super kwaliteit. Ik denk vooral voor later is het plezant om die foto's eens terug te zien. Maar we gaan ze dus bv wel niet gebruiken in een album, want daar zijn ze niet goed genoeg voor (op een paar na).

Els

Meld misbruik16-7-2008 20:42:52

Hey!

Een kleine tip... laat ze ontwikkelen op cd-rom!

Zo kan je op voorhand alles bekijken en ontwijk je op die manier dure ontwikkelingskosten van foto's die misschien niet eens bruikbaar zijn!

Succes ermee!

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

eva
26-7-2008
 Meld misbruik16-7-2008 22:21:24

Hey

Ik trouw op 26/7/08 en heb ook fototoestellen gekocht. Ik heb ze via internet besteld en dan kan je van die witte krijgen, speciaal voor een huwelijk. Ik steek ze dan in een wit zakje (gekocht in Ava) met de tekst:

Maak foto's van U en ons feest
Zodat wij zien dat U erbij bent geweest
Vergeet alleen niet de flits aan en uit te zetten
Hebt U geen fotootjes meer, leg de camera dan bij het gastenboek neer..

Deze tekst vond ik ook op het internet...

Hopelijk heb je er iets aan!

Groetjes -x-

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik17-7-2008 9:31:18

Ine,

die fototoestellen zijn zeker een goed idee!
Wij hebben lang met het idee gespeeld, maar het uiteindelijk niet gedaan. Wij hadden de mensen gevraagd zelf hun digitale toestellen mee te brengen en foto's te trekken.
Er hadden er maar bitter weinig eentje mee. Waardoor we nu heel veel foto's hebben van steeds dezelfde tafels en we ontbreken bepaalde andere tafels, echt zonde.

Ik zou het tijdens of na de speech vermelden.
Mijn man heeft de speech gegeven voordat het eten werd opgediend, dus dan kan je perfect melden dat er fototoestelletjes liggen om sfeerbeelden van jullie tafel te trekken.
Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...