Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben ook wegwerpcameraatjes op de tafels gezet zonder een kaartje of zo erbij. Maar wat je eventueel wel kan doen, is in je speech vermelden wat de bedoeling is. Ik denk nu niet dat mensen die toestelletjes gaan meenemen eerlijk gezegd.Groetjes
wat je zeker moet vermelden op kaartje of in je speech is dat er een minimum afstand moet zijn tussen onderwerp en je toestelletje. (normaal staat dat erop maar heel in het klein) met die flitjes die erop zitten is het anders helemaal overbelicht. groetjes Erwin
Ik zou het ook vermelden in de speech..Nu je het er toch over hebt, ik zou dit ook graag doen maar zijn jullie niet bang dat er veel mislukte foto's gaan opstaan?Dat kost toch heel wat geld om ze te ontwikkelen, of valt dat nog mee??LiefsSofie
Aangezien de vraag hieronder gesteld werd:Wij hebben wegwerpcameras gebruikt. Bijna de helft is onbruikbaar. En slechts 10% is echt goed (afdrukbaar). Toch heb ik er geen spijt van. Het was niet duur (cameras + afdrukken in reclame kunnen doen). De bruikbare foto's zijn echt wel leuk, ook al zijn ze niet van super kwaliteit. Ik denk vooral voor later is het plezant om die foto's eens terug te zien. Maar we gaan ze dus bv wel niet gebruiken in een album, want daar zijn ze niet goed genoeg voor (op een paar na).
Hey!Een kleine tip... laat ze ontwikkelen op cd-rom!Zo kan je op voorhand alles bekijken en ontwijk je op die manier dure ontwikkelingskosten van foto's die misschien niet eens bruikbaar zijn!Succes ermee!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
HeyIk trouw op 26/7/08 en heb ook fototoestellen gekocht. Ik heb ze via internet besteld en dan kan je van die witte krijgen, speciaal voor een huwelijk. Ik steek ze dan in een wit zakje (gekocht in Ava) met de tekst:Maak foto's van U en ons feestZodat wij zien dat U erbij bent geweestVergeet alleen niet de flits aan en uit te zettenHebt U geen fotootjes meer, leg de camera dan bij het gastenboek neer..Deze tekst vond ik ook op het internet...Hopelijk heb je er iets aan!Groetjes -x-
Ine,die fototoestellen zijn zeker een goed idee!Wij hebben lang met het idee gespeeld, maar het uiteindelijk niet gedaan. Wij hadden de mensen gevraagd zelf hun digitale toestellen mee te brengen en foto's te trekken.Er hadden er maar bitter weinig eentje mee. Waardoor we nu heel veel foto's hebben van steeds dezelfde tafels en we ontbreken bepaalde andere tafels, echt zonde.Ik zou het tijdens of na de speech vermelden.Mijn man heeft de speech gegeven voordat het eten werd opgediend, dus dan kan je perfect melden dat er fototoestelletjes liggen om sfeerbeelden van jullie tafel te trekken.Groetjes!