Nu Online
Momenteel zijn er 456 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zakgeld

16-7-2008 14:51:39
hallo

mss een beetje een ambetante vraag maar hoeveel zakgeld nemen jullie mee op huwelijksreis.
wij gaan naar de dominicaanse voor 10d. en we weten niet goed wat we met het zakgeld moeten doen omdat het nogal moelijk blijkt te zijn om het terug om te wisselen naar euro's.

mercikes

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 983

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik16-7-2008 15:00:01

Hey,

Wij gaan ook wrsl naar daar (hangt nog af van de prijzen 2009) en ik voorzie 500 euro zakgeld pp. We nemen ook de visa mee dat we daar nog geld kunnen afhalen. Je moet ook rekenen als je all in hebt dat je dan sowieso minder zult mee hebben. Wij gaan voor 2 weken.

Groetjes Laura
11 juli 2009

vanessa
20-6-2008
 Meld misbruik16-7-2008 15:21:34

wij gaan voor 12 dagen weg en ik denk ook om 500 euro mee te doen, ons hotel is toch all in dus dat scheelt al wat

gr

Sandra
13-10-2008
 Meld misbruik16-7-2008 15:38:08

Kim,

Het hangt er ook vanaf of je een visakaart meeneemt en daar mee betaalt.
Wij hebben naar mexico 1500 euro meegenomen. Wij hebben daarmee gaan duiken en een aantal uitstapjes gedaan. Ah ja en souveniers gekocht. Ook al was ons hotel All-in zijn wij toch een paar keer buiten het hotel gaan eten.
Natuurlijk moet je niet al je euros die je meeneemt direct laten omwisselen he, je kunt elke dag je euro's inwisselen in het hotel.

marijke
9-8-2008
 Meld misbruik16-7-2008 16:31:16

wij gaan ook naar de Dominicaanse voor 15 dagen. zie er al naar uit. :)omdat wij in een all-in verblijven, gaan we niet teveel cash geld meenemen en daar wisselen. ik denk zo'n €500. en desnoods haal je af als het nodig is, niet?

waar verblijven jullie?

grt!
marijke
09/08/08

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-7-2008 17:53:53

wij hadden op bali 2000 euro bij en dat was nipt.
we hadden wel alleen ontbijt, dus dat scheelt misschien wel

wendy

Meld misbruik19-7-2008 1:02:12

geen euro's maar us dollars meenemen. en ginds dan wisselen in domenicaanse pesos.
niet teveel want je kan perfect betalen met visa. je kan ook geld afhalen met een gewone bankkaart. uitstappen zijn wel wa duurder dus afhankelijk hiervan neem je je geld mee. want in het hotel heb je niet echt veel nodig. oja, neem zeker kleine coupures van 1 en 5 us dollar mee. Als fooi voor de bellboy en de kuisvrouw en de barman. Af en toe een tip kan grote wonderen doen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...