Terug naar overzicht
Hey,Wij gaan ook wrsl naar daar (hangt nog af van de prijzen 2009) en ik voorzie 500 euro zakgeld pp. We nemen ook de visa mee dat we daar nog geld kunnen afhalen. Je moet ook rekenen als je all in hebt dat je dan sowieso minder zult mee hebben. Wij gaan voor 2 weken.Groetjes Laura11 juli 2009
wij gaan voor 12 dagen weg en ik denk ook om 500 euro mee te doen, ons hotel is toch all in dus dat scheelt al watgr
Kim,Het hangt er ook vanaf of je een visakaart meeneemt en daar mee betaalt.Wij hebben naar mexico 1500 euro meegenomen. Wij hebben daarmee gaan duiken en een aantal uitstapjes gedaan. Ah ja en souveniers gekocht. Ook al was ons hotel All-in zijn wij toch een paar keer buiten het hotel gaan eten.Natuurlijk moet je niet al je euros die je meeneemt direct laten omwisselen he, je kunt elke dag je euro's inwisselen in het hotel.
wij gaan ook naar de Dominicaanse voor 15 dagen. zie er al naar uit. :)omdat wij in een all-in verblijven, gaan we niet teveel cash geld meenemen en daar wisselen. ik denk zo'n €500. en desnoods haal je af als het nodig is, niet? waar verblijven jullie? grt!marijke 09/08/08
wij hadden op bali 2000 euro bij en dat was nipt.we hadden wel alleen ontbijt, dus dat scheelt misschien wel
geen euro's maar us dollars meenemen. en ginds dan wisselen in domenicaanse pesos.niet teveel want je kan perfect betalen met visa. je kan ook geld afhalen met een gewone bankkaart. uitstappen zijn wel wa duurder dus afhankelijk hiervan neem je je geld mee. want in het hotel heb je niet echt veel nodig. oja, neem zeker kleine coupures van 1 en 5 us dollar mee. Als fooi voor de bellboy en de kuisvrouw en de barman. Af en toe een tip kan grote wonderen doen.