TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
1-3-2009
|
16-7-2008 15:49:15
Alsnog een dikke proficiat. Klinkt allemaal super!
Nieuwsgierig als ik ben wou ik ff naar jullie foto's gluren, maar de link blijkt niet te werken. Jammer...
Geniet van de wittebroodsweken!
Groetjes Evy 01-08-2008
|
|
Angela
21-6-2008
|
|
|
Joke
25-4-2009
|
16-7-2008 16:33:08
Proficiat ! En het ziet er allemaal prachtig uit ! En zo'n mooi kleed !
Geniet van jullie wittebroodsweken ! Joke
|
|
Ans
8-8-2009
|
16-7-2008 16:47:36
Eerst en vooral nen dikke proficat. Het ziet er allemaal heel mooi uit. Vooral het idee van de vlindertjes wil ik onthouden. Vlinders hebben een belangrijke betekenis in het leven van mijn moeder en vond dat idee aan de kerk wel leuk!
Geniet er maar van. Bij ons nog 388 dagen op te teller!!
|
|
evy
1-3-2009
|
16-7-2008 16:51:04
Jaja, ben gaan gluren. Gewoonweg prachtige foto's!! Jullie straalden! Geniet nog maar lekker na.
Groetjes Evy
|
|
Elke
7-3-2009
|
16-7-2008 18:01:15
Waw, jullie zagen er schitterend uit!! Een dikke proficiat!! Een klein vraagje, ik zag op 1 van de foto's dat jullie uit de streek zijn. Zou je mij eventueel de gegevens van je kapster en visagiste eens kunnen bezorgen? Alvast bedankt!!
Groetjes!
|
|
Petra
23-5-2009
|
16-7-2008 18:01:18
Heel mooie foto's! STralend koppel! Leuk!
Hebben jullie die bedankjes voor de kinderen zelf gemaakt of laten maken? Ik vind het er wel vrolijk uitzien met al die kleurtjes.
|
|
sarah
27-1-2016
|
16-7-2008 18:24:29
Hoi Angela,
Het zijn prachtige foto's!! Je werkte rond hetzelfde thema als wij namelijk vlinders,Heb jij de naamkaartjes,de tafelkaartjes allemaal zelfgemaakt?Hoe heb je dit gedaan? of gekocht?Waar heb je ze gekocht? Waar zijn jullie vlinders vandaan, wij vinden ze enkel bij het bruidsparadijs, is het echt de moeite waard om ze aan te kopen? Sorry dat ik zoveel vragen stel maar ben echt curieus
groetjes
Sarah
|
|
inneke
13-9-2008
|
16-7-2008 23:33:34
1 woord : PRACHTIG!!!
Inneke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
17-7-2008 8:37:41
Dag Angela,
Ben je van Hamme zelf afkomstig? Wij wonen in Hamme, misschien kan je me wat tips geven van mensen in de buurt? Je kapster is die van Hamme + ceremoniemeester Van Camp, heb je zijn gegevens, ik heb gezocht en vind ze nergens.
Dank je alvast
Marieke 18/04/2009
honnay@hotmail.com
|
|
Angela
21-6-2008
|
23-7-2008 9:30:24
Hallo,
bedankt voor de mooie reacties. Hier antwoorden op jullie vragen.
aan Elke: streek Beveren-Waas, kapster aan huis: is Evi, een goeie vriendin van mij. Ze doet dat heel goed. Wie er interesse heeft in haar gsm nummer, stuur dan maar een mailtje naar abe@owbunker.be Visagiste: Cindy schoonheidsinstituut in Melsele, ook heel tevreden van.
aan Petra: Ik heb deze zelf gemaakt. ballonnen en zakjes van AVA-papierwaren en snoepjes van de markt. Wel één tip, ballonnen aan de kerk zou ik niet meer terug doen. Er is dan wel wat wind en ze geraken volledig door elkaar, met als gevolg dat we ze hebben moeten doorknippen en de ballon en het zakje apart hebben moeten geven.
aan Sarah: Ik heb nog heel veel liggen ivm het thema vlinders thuis, waar ik nu niet veel meer mee kan doen. Dit gaat van ledlichtjes, tot vlinders voor in bloemstukken voor op tafels, als voorbeelden van de menukaartjes, tafelkaarten als naamkaartjes, telefoonnummer van waar je echte vlinders kan halen tegen redelijke prijs... Als je wil mag je gerust een kijkje komen nemen om ideeen op te doen. stuur dan maar een mailtje naar abe@owbunker.be
aan Marieke: Onze streek is Beveren-waas. We zijn aan zijn info geraakt via LPP ceremonie waar we onze vip-bus hadden besteld. We vroegen naar iemand die zeker niet te serieus was, die ook al eens mee lacht en zeer vlot is en uiteraard zijn job kent. En dat is en kan hij zeker!
Nog veel succes iedereen en vooral geniet ervan! Het is zo rap gepasseerd!
Groetjes Angela
|
|
Ans
8-8-2009
|
22-8-2008 20:43:54
Hoi Angela,
Eindelijk heb je berichtje terug gevonden. Ben al een tijdje op zoek naar "de persoon met de vlinders"
Zou je me die foto eens willen doorsturen waarop te zien is dat je ze loslaat. (Mijn aanstaande begrijpt precies niet zo goed wat ik bedoel :-)) Zou je me ook de adresjes kunnen bezorgen waarover je spreekt. Die waar je de vlinders kan bestellen voor een redelijke prijs...
Je kan me mailen op ans.peterse1@telenet.be Ik ben echt benieuwd hoe dit alles is zijn werk gaat.... vond het echt zooooooooo mooi
Alvast bedankt voor de tips en foto
Ans
|
|
Kim
21-8-2010
|
29-7-2009 12:15:43
Dag Angela, Wij zullen ook met het thema vlinders werken op ons huwelijk volgend jaar. Ik heb een paar vraagjes. Kun je me eens mailen aub? kimjoliet@hotmail.com
groetjes, Kim
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
in Gent |
Kwalitatieve videoproducties
in Herentals |
Because we cam
in Niel |