Terug naar overzicht
rozenblaadjes, te verkrijgen bij je bloemist...
Papieren rozenblaadjes of papieren hartjes(te koop bij AVA papierwaren)Echte rozenblaadjes (we hebben 'oude' rozen gekocht bij bloemenwinkel en de blaadjes er zelf afgetrokken)bellen blazen (leuk in groep)Ballonnen oplaten
Wij hebben 2 kanonnen gehuurd die confettihartjes afschiet. Heb dat al eens gezien en ik vond da super!groetjes,Darcy08/08/08
Wij gaan lavendel voorzien. Rijst doet pijn, bloemblaadjes kunnen afgaan op kleren,...De lavendel die we gooien is een beetje afgebleekt en geeft niks af, t is natuurlijk, origineel en t ruikt nog lekker ook :-))en... per pakje gaat er nog een bedrag naar t goede doel ook. Gevonden op www.pluie-de-lavande.com succes!Els19/07/08 - nog 3 dagen en veel te veel te doen ...
Hallo, wij hebben weddingbubbels, dus bellenblazen maar in de vorm van een bruidstaartje.(blokker alleen in nederland)groetjes sylvia
hallo wij gooien ook hartenblaadjes te krijgen bij ava en in plaats van duiven laten wij witte balonnen op gevuld et helium groeten
papier vind ik een beetje te milieuvervuilend en dat gaat de pastoor ook niet graag hebben vrees ik.wij gaan voor bellenblazers, 0.29€/stuk in de zeeman
Wij hebben ballonnen opgelaten (die eerst in de kerk samengebonden hingen ter versiering). Mijn broer had dat voorzien als verrassing en had aan de ballonnen kaartjes gehangen met een tekstje en ons adres. Toen we van huwelijksreis terugkwamen hadden 8 families die we helemaal niet kenden ons een mooie kaart gestuurd (zelfs een Duitser die op zijn fietsvakantie in Nederland de ballon had gevonden). Heeeeeeel leuk!!
effe ter info: zaterdag getrouwd, en heel veel positieve reacties op de lavendel gehad.mijn haar zat wel vol en mijn décolleté ook, maar heb voor de receptie nog even mijn jurk kunnen uittrekken :-)alles rook heerlijk ...groetjes,Els
Hey,Ik ben onlangs naar een trouw geweest en bij het buitenkomen mochten er geen rijstkorrels gegooid worden. Dus werd er met hele zakjes rijst gegooid. Het koppel dat van niets wist, vond dit super!Ik zou als tip geven om niet alles zelf in handen te nemen, volgens mij gaat je dag nog dat extraatje meekrijgen als je af en toe voor een verrassing staat van je vrienden, familie. Dat lijkt mij toch leuk.groetjes Wendy