Nu Online
Momenteel zijn er 536 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spel

16-7-2008 19:55:41
hallo. Op 1/8/2008 trouwt één van onze schoolvriendinnekes. We zouden haar en haar man willen verrassen met een grappig spel. We zoeken dus wat ideetjes.
Alles is welkom.
Bedankt

Heidi
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 792

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik17-7-2008 9:27:58

Hoi,

misschien een kwis tussen bruidegom en zijn schoonmoeder (moeder van de bruid) met vraagjes over de bruid? Wie kent haar het beste?

Groetjes

Els

Meld misbruik12-8-2008 13:47:26

Bruid en bruidegom kiezen samen 10 personen uit het publiek die een stoelendans spelen. Ze moeten voor het eerst dingen uit het publiek zoeken (lippenstift, vork, bh, noem maar op!), wie het laatste bij de stoelen arriveert, kan niet meer gaan zitten en verliest. Hij of zij krijgt een opdracht die hij voor het bruidspaar moet uitvoeren het komend jaar, zoals 'een valentijnsmenu koken', 'in de maand juli het gras afmaaien', ... Heel plezant en het bruidspaar kan het hele jaar nog nagenieten van het spel.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...