Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kerk brugge

3-5-2005 9:43:41
hey

enkele onderwerpen terug vertelt iedereen waar ze trouwen, wel wij trouwen ook in brugge maar weten nog niet welke kerk, iemand suggesties, we zouden liever een wat kleinere kerk hebben. We informeerden al voor het kerkje in hoeke bij damme, maar daar kan niemand meer trouwen die niet van damme is, dus we zetten onze zoektocht verder.

nele
20 mei 2006

nele
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 752

julie
14-5-2005
 Meld misbruik3-5-2005 10:09:53

Hoi

De kerk op St-Jozef is een hele mooie kerk. Niet te groot en zeer sober. Onlangs nog maar helemaal geverfd binnen. Ik zelf heb er al een trouw meegemaakt en en doop. Zeer vriendelijke en sympathieke priester. En nog een tip mocht je daar trouwen hebben ze daar ook een zeer mooi koor.

Groetjes
Julie

Liesbeth
12-8-2005
 Meld misbruik3-5-2005 10:18:10

Dag Nele,

Het is vooral de pastoor die bepaald of je al dan niet in zijn kerk trouwt. De keuze van de kerk moet volgens hem echt beredeneerd zijn.
Ofwel moet je van die parochie afkomstig zijn, ofwel moet je een andere religieuze binding hebben met die kerk.
Vrienden van ons wilden in de Sint-Anna kerk van Brugge trouwen om dezelfde reden als jullie, maar daar dacht de pastoor anders over.
Je kunt het natuurlijk eerst proberen, hé.
Wij trouwen in de kerk in Koolkerke. Ook een heel klein kerkje. Misschien kun je daar eens aankloppen, je weet nooit.

Groetjes,
Liesbeth.

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik3-5-2005 18:02:04

Hallo,

Wij trouwen in de Sint Franciscuskerk in Sint Kruis, een klein gezellig kerkje. (in de karel van manderstraat) Dat de pastoor weigert in de Sint Annakerk, dat is een beetje normaal. Het is een hele mooie kerk en alleen mensen van sint anna mogen er nog trouwen.

Groetjes
Valerie

Melissa
31-5-2008
 Meld misbruik5-6-2007 19:11:16

Hey
Wij trouwen op 31 mei 2008 en trouwen ook in de st anna kerk, ook al wonen wij er niet. We hebben zeer veel moeite moeten doen om aan deze kerk te geraken.
De pastoor stelde voor om de mis te laten doen door de priester van je eigen parochie. Dat is wel mogelijk...
Veel succes met de zoektocht...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...