Terug naar overzicht
Dit lijkt me eerlijk gezegd meer dan genoeg.Groetjes Evy
hallo wij hebben voor de kindjes een zakje met suiker b in en een bad eendje en ook wij hebben 2 bruids kindjes 1 er van is mijn zoontje en de andere van vriende van ons . ook zij krijgen al hun kleren en schoenen en al de rest voor mijn zoontje is dat nat wel normaal he maar we hebben voor hun ieder 1 supp gr eend met al lekker bij om hun te bedanken is iets kleins maar voor hun den ik wel leuk ..bij ons staan er nog 37 dagen op begint ook al te korten ....groetje 23/08/08
Hey,Wij hebben 4 bruidskindjes en hebben voor hen de kledij betaald. Wel geen grote merken maar mooie kledij gevonden in C&A. Zij krijgen aan de kerk ook een zakje snoep. Wij gaan daarna met de kindjes naar Aquatopia of de Efteling ofzo...Is niet nodig maar willen dit wel graag doen en aangezien wij doodgraag kindjes zien is dit ook leuk voor ons :-)Groetjes,Inneke 13sept08
Hoi,Wij hebben 3 bruidskindjes: ons zoontje, zijn nichtje en het dochtertje van een vriendin. Wij betaalden ook voor de meisjes de kledij (idem C&A, communiecollectie!) en hebben voor alle drie nog een cadeautje voorzien. Ik kocht voor elk een rugzak van Winnie the pooh bij zeeman en stopte er een kleurboek, stickers en wat snoepgoed in. Nog een ideetje is een dvd bij game-mania (3 euro/stuk) of een boek of cd-rom bij Boekenvoordeel (cd-rom met doe-activiteiten van musti voor €1,50!).Cynthia09/08/08