Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek binnenkomst feestzaal

17-7-2008 11:45:48
Wij trouwen volgende week, maar zijn er nog altijd niet uit op welk liedje wij de feestzaal binnenkomen.
Iedere tafel heeft een liedje van een dans film, maar geen flauw idee of we ook zo een liedje willen of toch iets totaal anders.
Dacht misschien aan iets van vanglis, wat bombastischer ofzo??
Dus ... help!!
Wat hadden jullie.

Britt

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1337

dorien
4-10-2008
 Meld misbruik17-7-2008 11:49:28

hallo britt,

wij gaan voor rood van Marco Borsato!

groetjes,
dorien
04/10/2008

katleen
2-8-2008
 Meld misbruik18-7-2008 9:32:30

Wij trouwen volgende week en hebben lac du conne marra van michel sardou. Das da liedje dat ze allemaal met een witte servet in de lucht zwieren. Dus lekker zotte sfeer van int begin en heel mooi met die servetten!

Britt

Meld misbruik18-7-2008 11:43:33

Dat liedje van Michel Sardou hebben wij bij de taart dus..
Dat is inderdaad een sfeermaker.

Kathleen
26-8-2006
 Meld misbruik18-7-2008 15:28:55

Wij zijn 2 jaar geleden getrouwd en hadden ook dat liedje van conne marra. Ik krijg nog steeds kippenvel als ik het hoor!!

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik26-7-2008 4:13:30

Let me entertain you- Robbie Williams
It's a beautiful day - U 2
Les lacs de connemara- Michel Sardou word vaak gespeeld bij het binnekomen van de taart...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...