Terug naar overzicht
Waar ik geweest ben, Linea Lin in Lochristi, heb ik dit jurkje gezien in gebroken wit, ivoor. Was zéér mooi. Normaal kan je de kleur en stof kiezen wat je wil.Prijs weet ik niet meer, is me ergens ontsnapt.
Mijn zus heeft dit kleedje in knalgroen zoals het op de website staat en heeft dit in Pierre Yves in Aalst gekocht voor ongeveer € 700
Ik meen het ergens gezien te hebben voor 450 euro, maar ik denk dat het op een trouwbeurs was en heb dus geen idee meer van de winkel.Kijk even op de website van Oni Onik voor de kleuren ! http://www.oni-onik.be/ Het is in ieder geval een heel mooi kleedje!groetjes, eva
Je mag de kleur zelf kiezen, ze hebben echt een grote optie kleuren! Super leuk, heb er ook zo ééntje!
Alvast bedankt voor de reacties!Ik vind het echt een super jurkje, zacht roze zie ik helemaal zitten!Ilse, weet je nog hoeveel je ervoor betaald hebt? Als je 't hier niet kwijt wil, mail me gerust via sammy.annemie@gmail.com !groetjes
Hallo, ik draag ook een kort kleedje van oni onik met de strik erop. Mijn kleed kost 420 euro. Het is in het ivoor wit met een groene strik erop. Je kan indd heel veel kleuren kiezen maar ik wou toch in het wit trouwen. Leuk om te weten dat er nog mensen mijn kleedje kiezen om in te trouwen.groetjes Griet
Hoi, mijn zusje heeft dit jurkje in het groen, met goudachtige schijn, kostte 525 Euro. Ze is mijn getuige en draagt het als suitekleedje. Prachtig kleedje trouwens!Groetjes Ilse