Terug naar overzicht
Hey Darcy,Ook wij doen onze huwelijksviering buiten... Ik vermijd de weersberichten zodat ik niet te veel ga stressen... Ik vermoed dat dit nav de trouw wel moeilijk gaat worden maar we zien wel.Wij hebben al eens over "alternatieven" nagedacht zodat niet alles letterlijk in het water valt ;-)Groetjes,
Wij trouwen een weekje vroeger op 2 augustus en hier wordt ook vurig gehoopt op goed weer zodat de viering buiten kan gebeuren. Maar we hebben wel een alternatief. Normaal gebeurd alles in de tuin van de feestzaal maar bij regen wordt alles verhuisd naar binnen. Maar aangezien we werken met een bloemenboog denk ik dat hij beter tot zijn recht komt in de tuin, maar ach. 'k Ga er mij niet al te druk in maken. Het weer kunnen we niet bestellen en kunnen we ook niet resereveren. Anders had ik al lang een aanvraag ingediend :)
ja we hebben ook wel een alternatief (zaaltje binnen) maar aangezien we ook met die bloemenboog werken is dat natuurlijk wel mooier buiten... kaarsje branden voor goed weer!!duimen voor droog weer...Darcy
Hier hetzelfde verhaal... ceremonie in de tuin van de feestzaal met een bloemenboog.We verhuizen naar binnen als het regent, maar wat dan met die boog? Die moet in de grond gestoken worden en binnen kan dat niet.Hoe gaan jullie die boog trouwens versieren?Groetjes, Tineke14/08/08
Wij hebben dan ook nog eens witte stoelen en witte loper besteld...wat er daarmee gaat gebeuren als het regent dat weet ik ook niet... Rond de bloemenboog komen er witte en rode rozen en bladgroen voor opvulling.groeten,Darcy
Hoi,Wij trouwen een dagje later en wij hebben ook onze viering buiten gepland... Ik heb nog totaal geen zenuwen voor onze dag, want alles is goed voorbereid, alleen dat ene rotpunt dat je niet in de hand hebt en dus niet kan regelen is dat prachtige Belgische ***weer... Daar maak ik mij aangezien het weer van de afgelopen weken, toch ook ernstig zorgen over... Cynthia 09/08/08