Terug naar overzicht
Dag Marianne!Wij trouwen eerst voor de wet & doen 's avonds in de tuin van de feestzaal een alternatieve viering via rent a priest, je moet maar eens kijken op de website, gewoon intikken op google.Ik wou wel eerst voor de kerk trouwen, was op zoek naar een klein gezellig kerkje in de streek van Hamme (O.Vl), maar heb twee keer het deksel op m'n neus gekregen van de pastoors & ik was het beu een ganse preek dat het ging over het sacrament van het huwelijk & niet de plaats bla bla bla.Maar we zijn niet met zo een grote groep & ik wou het gewoon gezellig houden.Toen ben ik via het forum op rent a priest uitgekomen, we trouwen op 18/04/09 dus ik kan m'n ervaring nog niet meegeven, maar kan wel zeggen dat ik hier al veel positieve dingen over gelezen heb.Succes alvast!Marieke18/04/2009honnay@hotmail.com
Hallo,Wij zijn 12 april j.l. getrouwd met Feniks (UVV = unie voor vrijzinnige vieringen). Als je bij google uvv intikt kom je op hun site. Ze hebben per provincie een afdeling. Nu is het zo dat de dienstverlening gratis is. Je krijgt dan een moreel consulent(e) aangewezen en daar moet je dan een aantal keer mee afspreken. Je bepaalt zelf wat je in de dienst wil, wat er gezegd wordt, ...MAar alles wordt met deze consulente afgesproken. Je bent ook vrij in de locatie. Dat kan in de tuin, in een bos, een park, een leuke zaal,...Wij hebben een heel mooie dienst gehad, echt helemaal wat we wensten.Hopelijk ben je er iets mee, Veel succes ,Elly
hallo, wij trouwen met de goede herder volgend jaar zelf heb ik het nog niet gezien maar blijkbaar is dat ook goed anders is de verrssing er af, betsy hier op het forum is ook met hen getrouwd en ze verzekerde mij dat het helemaal af was en als je op hun site leest van de goede herder krijg je uit al die reactie ook wel het gevoel.dus spannend maar ik zou me gewoon eens informeren en dan kijken wat bij jullie past.groetjes sylvia
Hoi,Aangezien ik compleet 'goddeloos' ben op gevoed, hebben wij ook een viering in de tuin van onze feestzaal. Wij hebben hiervoor het Centrum Morele Dienstverlening van onze gemeente gecontacteerd. Zij hebben ons geholpen met het ineenknutselen van onze viering. Ik kijk er al naar uit!Cynthia09/08/08