Terug naar overzicht
Hallo Els,Wij zijn van Ninove en hebben gekozen voor Patrick Buytaert. Hij is van Sint-Martens-Latem. dat hij niet uit de buurt is, is uiteneindelijk niet zó erg. Je hoeft maar twee keer tot bij hem te gaan. Eén keer voor het contract te tekenen en een maandje voor de trouw om alles nog eens te bespreken.We hebben hem al twee keer aan het werk gezien bij het huwelijk van mijn schoonbroer en bij vrienden. Hij doet het perfect! Hij houdt zich zelfs bezig met de kindjes tijdens de viering om ze rustig te houden. Hoe hij het allemaal combineert, het is prachtig!Het voordeel is dat hij een limousinebedrijf heeft en je via hem ook je vervoer kunt vastleggen. Twee vliegen in één klap hé!je kunt hem bereiken op 0475/60.89.93wij raden hem zeker aan! Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen?groetjes,Dorien04/10/2008
ps: het zijn niet alleen limousines die je kunt vastleggen als vervoer héwij kozen mercedes (nieuwe type)voor de suite en een oldtimer voor ons als bruidskoppel!
Hey meid,Wij zijn net getrouwd, en wij hadden joris temmerman van the wedding planner! Is niet ver van Erpe Mere. (overmere) Hij is echt SUPER!Dankzij hem is onze dag perfect verlopen! No stress, want hij stelde ons allemaal zo op gemak en alles verliep vlekkenloos!Voor ons is hij de beste!Je kan anders ook eens op de site zien, www.theweddingplanner.be je zal zien bij gastenboek, dat niet alleen wij zijn die er zo lof over spreken!Als jullie hem nemen, zullen jullie er zeker en vast geen spijt van hebben!! Hij zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes perfect is!Je mag hem gerust bellen met mijn groeten!!!Nog veel succes!!!Els uit Zele