Terug naar overzicht
Hallo,mijn broer is daar 2 jaar geleden getrouwd.Qua service waren zij/wij zeker niet tevreden. Enkele voorbeelden : Zij hadden gekozen voor een drankenforfait, maar er was nooit een kelner te bespeuren. We moesten die altijd zelf ergens gaan zoeken en vragen of die nog is de ronde van de tafels kon doen. Ze hadden ook gevraagd voor een kinderbedje te voorzien in de bruidssuite (zij hadden al 2 kinderen), maar dat waren ze vergeten. Toen het feest rond 3u 's morgens afgelopen was, moest dat kinderbedje nog geïnstalleerd worden. Een heel gedoe, want hun kamer was helemaal boven in de toren van het kasteel. Het toilet beneden was ook verstopt geraakt, waardoor de gasten ook die gevaarlijke draaitrap naar boven moesten opklimmen. Niemand gezien om dit probleem te verhelpen (er bestaat zoiets als 24u/24u depannage toch?)De afspraak rond de bruidstaart werd ook niet gerespecteerd, de eigenares (ken haar naam niet meer) had zelf maar iets gekozen ... We zijn daar ondertussen al 2 keer gaan eten met de hele familie (paasbrunch) en dit jaar was het toch wel de laatste keer. Altijd hetzelfde probleem met de bediening :kinderen krijgen lange tijd na de volwassenen pas hun eten, het eten op zich is ook geen hoogvlieger en de bekwaamheid en het professioneel overkomen van het personeel kan stukken beter.Sorry dat het geen positievere reactie is :-(Fabienne23/08/08
ik ben daar gisteren ook gaan eten vaond het wel oke maar niet geweldig , ik denk wel dat het gaat beter worden omdat alles wordt over genomen door withofs groetjes karolien08/08/2008